• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 21 فروردین 1397
کد مطلب : 11531
+
-

550 نماد نوروزی

مکث
550 نماد نوروزی




در نوروز امسال 550 قطعه انواع نماد نوروزی مانند مسافر‌ نوروزی در معابر شهری نصب شد.  مدیر طراحی شهری سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان با بیان این مطلب به همشهری می‌گوید: امسال در روزهای نوروز ویدئو مپینگ را در میدان مرکزی شهر اجرا کردیم و در قالب این سامانه جدید که از نور است تاریخ همدان را بر دیواره میدان در معرض دید گردشگران قرار دادیم. 
سید‌امیر فاضلیان با بیان اینکه این برنامه از این بعد نیز هر شب اجرا خواهد شد، ادامه می‌دهد: امسال اجرای باغ مشاهیر را در مجاورت باغ ایرانی در دستور کار داریم، البته هنوز درباره شخصیت‌هایی که به صورت تندیس یا سردیس در این محیط نصب خواهند شد تصمیم‌گیری نشده است. 

وی اظهار می‌کند: در نوروز امسال 215 متر‌مربع نقاشی دیواری در شهر اجرا شده است. نقاشی‌های دیواری اجراشده برای روز‌های نوروز که در تمام سال باقی خواهند ماند مفاهیم جدید از زیبا‌سازی شهری را در معرض دید عموم قرار‌ داده‌اند. در نقاطی از شهر که امکان نقاشی دیواری نداشتیم طرح‌ها روی فلز طراحی و بعد در قالب مفهومی خاصی بر دیوار‌های شهر نصب شد که نسبت به نقاشی روی دیوار ماندگاری بیشتری دارد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید