• جمعه 21 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 2 ذی القعده 1445
  • 2024 May 10
چهار شنبه 4 تیر 1399
کد مطلب : 103195
+
-

دعوت رئیس‌جمهور از استانداران

با مردم سخن بگویید

8ماه پس از بخشنامه بر زمین مانده معاون اول رئیس‌جمهور به وزرا و استانداران برای ارتباط مستمر با مردم، این بار خود رئیس‌جمهور در جمع استانداران سراسر کشور از آنها خواست که در مورد کارهای انجام شده در هر استان از سوی دولت با مردم سخن بگویند.
براساس گزارش ایسنا، حسن روحانی در نشست برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال با حضور استانداران سراسر کشور، گفت: ما نه می‌خواهیم اغراق کنیم نه یک مورد را زیادی مطرح کنیم، بلکه کاملا درست و دقیق می‌گوییم و الان هم بحث ما این نیست که چنین حرف‌هایی ذکر خدمات هیأت دولت است بلکه حاصل تلاش همه کارمندان و کارگران و ملت است. او با بیان اینکه تاب‌آوری ملت ایران در این مدت کم‌نظیر بوده است، تصریح کرد: کشورهای دیگر به ما می‌گویند که شما چطور توانستید در وضعیت تحریم و شیوع کرونا اینقدر موفق در زمینه پاندمی عمل کنید؟ البته در این زمینه همه کمک کردند از کادر پزشکی گرفته تا نهادهای نظامی و دولت.
رئیس‌جمهور همچنین با تأکید بر اینکه ما نباید بگذاریم هیچ دعوا و حاشیه‌ای برای دولت درست شود، افزود: باید با همه سازش کنیم، بسازیم و کمک کنیم به همدیگر. از نماینده‌ مجلس و قوه قضاییه و نهادهای نظامی گرفته تا احزاب و تشکل‌ها و ائمه جمعه و علما و مردم با قومیت و نژاد و مذاهب مختلف. ما باید با همه کنار بیاییم و به هم کمک کنیم تا کارها پیش برود. وی تأکید کرد: مردم تحت فشار اقتصادی هستند و استانداران باید در موضوع افزایش قیمت لوازم خانگی، خودرو و مسکن همکاری کنند و راه‌حل لازم را برای حل این مشکلات آماده کنیم و استانداران شرایطی را فراهم کنند که مردم زندگی‌شان را ولو با سختی پیش ببرند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید