• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
شنبه 27 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100796
+
-

امیدوارم تصمیم برای ادامه لیگ باعث پشیمانی نشود

رمضانی: باید اعتماد را به هواداران برگردانیم

محمد زارعی

حاشیه‌ها اطراف باشگاه استقلال بسیار زیاد است. هواداران همچنان نگران هستند پول دیاباته و میلیچ پرداخت شده یا نه. و اینکه تمرینات تیم در چه زمینی پیگیری خواهد شد. موضوع بعدی تصمیم سازمان لیگ برتر برای شروع لیگ برتر است. همه این موارد باعث شد تا با سعید رمضانی سرپرست و معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت‌وگو کنیم.

  هواداران نگران سرنوشت میلیچ و دیاباته هستند. اینکه هنوز مطالباتشان کامل پرداخت نشده و امکان دارد قرارداد را فسخ کنند. ماجرا به کجا رسید؟
بخشی از مطالبات پرداخت شده و ان‌شاءالله در حال حل‌شدن است.
  درست است 40هزار دلار به‌حساب دیاباته واریز شده است؟
ارقام و اعداد را خود مدیران باشگاه بهتر می‌دانند اما موضوعی که وجود دارد این است که ما یکسری محدودیت‌ها برای انتقال پول به‌دلیل تحریم‌ها داریم و این موضوعات مشکل‌ساز شده است.
  یعنی باشگاه استقلال طلب دیاباته و میلیچ را آماده کرده ولی در انتقال آن مشکل دارد؟
بله، خدا را شکر تامین بودجه شده است. آقای سعادتمند تلاش‌های زیادی را در این خصوص داشتند. برای انتقال پول هم وکیل آقای دیاباته خیلی تلاش می‌کند. یعنی همه تلاش می‌کنند که این مشکلات بدون هیچ‌گونه مسئله خاصی حل شود.
  اما مشابه این اتفاقات که برای دیاباته و میلیچ افتاده در گذشته برای استراماچونی، تیام و چند بازیکن دیگر هم افتاده بود و به همین دلیل اعتماد هواداران استقلال از بین رفته است. این موضوع را قبول دارید؟
به‌طور یقین همینطور است و اتفاقات گذشته باعث شده اعتبار ما در بین هواداران از بین برود. ما در صدد هستیم با عمل خود آن اعتماد را دوباره به هواداران برگردانیم.
  گویا سازمان لیگ می‌خواهد 9هفته باقیمانده از مسابقات لیگ برتر را برگزار کند، نظر شما چیست؟
ما تمامی صحبت‌های لازم را در این خصوص داشتیم و گزارش‌های لازم را هم دادیم. تأکید هم داشتیم چه مشکلاتی ممکن است با برگزاری لیگ پیش بیاید اما ما که تصمیم‌گیرنده نیستیم و بالادستی‌ها تصمیم می‌گیرند. باید ببینیم چه چیزهایی برای آنها مهم است. ما همه‌‌چیز را به آنها گفتیم ولی درنهایت تابع‌شان هستیم. فقط امیدوارم این تصمیم باعث پشیمانی نشود.
  تمرینات گروهی تیم از کی آغاز خواهد شد؟
هنوز خبری به ما نداده‌اند. هر موقع اعلام کنند تدابیر لازم را خواهیم داشت تا تمرینات ازسر گرفته شود.
 تمرینات در مجموعه انقلاب برگزار خواهدشد یا زمین شماره2 ورزشگاه آزادی؟
ما هم زمین شماره2 آزادی را داریم، هم مجموعه ورزشی انقلاب، اما تصمیم‌گیرنده نهایی کادرفنی است.
 بعد از انتخاب به‌عنوان معاون باشگاه استقلال همزمان سرپرست هم باقی خواهید ماند؟
بله تا هر موقع که کمک بخواهند ما در خدمت هستیم.
 طی روزهای گذشته لیستی از بازیکنانی که استقلال برای فصل آینده آنها را جذب خواهد کرد در فضای مجازی منتشر شده است. آنها را تأیید می‌کنید؟
الان نه لیست خروج داریم نه لیست خرید. اول باید ببینیم شرایط لیگ چطور می‌شود، بعد از آن به فکر جذب نفرات جدید باشیم. البته مطمئن باشید از تیم‌های دیگر در جذب نفرات مورد نیاز عقب نمی‌مانیم. ضمن اینکه نفرات فعلی هم آمادگی بالایی دارند.
 پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند اگر لیگ برگزار نشود آنها باید عنوان قهرمانی را کسب کنند. نظر شما چیست؟
هر تیمی می‌تواند نظر شخصی خود را بگوید ولی این فقط یک نظر شخصی است. من اعتقاد دارم هر عنوانی که قرار است کسب کنید با تلاش و شایستگی باشد و هنوز 9هفته باقی مانده نمی‌توان تیمی را قهرمان اعلام کرد. در فوتبال هم هیچ‌چیزی قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌دانیم در این 9هفته چه اتفاقاتی می‌افتد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید