• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 27 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100780
+
-

فوتبال ایران

  کفاشیان: سرپرست فدراسیون نمی‌شوم
علی کفاشیان درباره شایعه سرپرستی‌اش در فدراسیون فوتبال تا برگزاری انتخابات این فدراسیون گفت: همانطور که گفتید شایعه است. رئیس پیشین فدراسیون فوتبال که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، در ادامه با اشاره به ضعف‌های بین‌المللی ورزش ایران و عدم‌استفاده درست از کرسی‌های جهانی گفت: «بنده ۴۰سال در بخش‌های مختلف مدیریت بوده‌ام. یکی از ضعیفترین بخش‌ها، مربوط به امور بین‌الملل ورزش بوده است. این بخش ضعیف جلو رفته است. کسی که می‌خواهد به پست بین‌المللی ورود کند، باید ویژگی‌هایی ازجمله دانستن زبان انگلیسی، دانش، نفوذ و توانایی ایجاد امکانات در آن رشته ورزشی و دادن امتیاز به سایر کشورها را داشته باشد.»

  تمرین قلی‌زاده با آبی‌ها!
هافبک ایرانی شارلوای بلژیک این روزها در کنار بازیکنانی مثل مهدی قائدی، وریا غفوری و آرش رضاوند بدن خود را آماده نگه می‌دارد تا از فرم ایده‌آل که برای حضور در تمرینات لازم است دور نشود. علی قلی‌زاده یک‌سال در سایپا با آرش رضاوند هم‌تیمی بوده است و احتمالارابطه نزدیک با این بازیکن باعث شده او در کنار چند بازیکن استقلال تمرینات خود را پیگیری کند. البته با توجه به اینکه مجوز تمرینات گروهی هنوز صادر نشده، عکس دسته‌جمعی قلی‌زاده و بازیکنان استقلال سوژه شبکه‌های اجتماعی بود.

   میلیچ: من و شیخ دنبال جدایی نیستیم 
مدافع چپ آبی‌ها در مصاحبه‌ای که با سایت باشگاه استقلال انجام داد می‌گوید او و دیاباته آماده بازگشت به ایران هستند: «نمی‌دانم چرا هر روز هواداران را با اخبار جدایی‌مان نگران می‌کنند. ما هردو از بازی در این تیم لذت می‌بریم. من و دیاباته حداقل در این ۱۰روز اخیر با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده‌ایم. الان بخش عمده قراردادم پرداخت شده و تنها خواسته ما این است حقوق‌مان که ماه‌های قبل پرداخت نشده و بدقولی انجام شده بود، سر وقت پرداخت شود.»

   ۴ایرانی در فهرست بهترین‌ آسیایی‌های بوندس‌لیگا
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در یک نظرسنجی جدید از کاربران خود خواسته که بهترین بازیکن آسیایی را که تا‌کنون در بوندس‌لیگای آلمان بازی کرده است، انتخاب کنند. در فهرست 10نفره‌ای که AFC معرفی کرده نام 4بازیکن ایرانی که سابقه بازی در تیم ملی را هم دارند دیده می‌شود؛ مهدی مهدوی‌کیا، علی دایی، وحید هاشمیان و اشکان دژآگه.

این خبر را به اشتراک بگذارید