• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 27 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100768
+
-

نکته بازی

اینها هم قرار بود «قطعا» بمانند
در شرایطی که باشگاه استقلال موفق شده بخشی از دستمزد شیخ دیاباته را به حساب او واریز کند، شایعات مربوط به جدایی احتمالی این بازیکن همچنان ادامه دارد. می‌گویند شیخ از میزان مبلغی که به حسابش واریز شده راضی نیست و معتقد است استقلالی‌ها دارند با اسم او بازی می‌کنند. در واکنش به این ماجرا اما احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال به خیال خودش به هواداران قوت قلب داده و گفته: «میلیچ و دیاباته قطعا در تیم می‌مانند.» خب، البته ما هم امیدواریم فرمایش جناب مدیرعامل درست از آب دربیاید، اما مشکل به لیست بلندبالای آنهایی مربوط می‌شود که قرار بود بمانند و نماندند! آخرین‌شان استراماچونی است، تیام و جباروف هم «قطعا» قرار بود بمانند، اینکه چیزی نیست، حتی برانکو و کالدرون هم هزار درصد ماندنی بودند اما آخرش رفتند؛ خلاصه تا خودمان نبینیم، باور نمی‌کنیم.

بالاخره یک چراغ روشن شد
در این مدت که تکلیف مسابقات لیگ نامشخص بود، کلی اظهارنظر رنگی شنیدیم؛ یعنی کسانی که کوچک‌ترین ارتباطی با پرسپولیس داشتند می‌گفتند لیگ باید ادامه پیدا کند و افراد منتسب به تیم‌های مخالف هم روی تعطیلی مسابقات بدون تعیین تیم قهرمان پافشاری می‌کردند. حتی بعضا احساس می‌شد ممکن است حرف این آدم‌ها باور قلبی‌شان نباشد اما از ترس یورش هواداران چاره‌ای جز بیان این مطالب نداشتند. بالاخره اما محمود فکری یک چراغ روشن کرد و در تلویزیون گفت: در صورت لغو لیگ، قهرمانی حق پرسپولیس است. اهمیتی ندارد حرف فکری چقدر درست است، مخصوصا که فعلا قرار شده لیگ از سر گرفته شود. نکته اینجاست که او به‌عنوان کاپیتان اسبق استقلال که یکی از زیباترین گل‌های تاریخ داربی را به پرسپولیس زده، چیزی که به‌نظرش عادلانه بود را بدون توجه به رنگ‌ها بیان کرد؛ همین ارزشمند است.

خدا را شکر از گرسنگی نجات پیدا کردید!
تصاویری منتشر شده از شجاع خلیل‌زاده که او را در منزل مسکونی‌اش نشان می‌دهد. این عکس‌ها با تیتر «زندگی لاکچری» در رسانه‌های مختلف بازتاب داشته و سروصدا کرده. البته که هیچ اتفاق غیرنرمالی رخ نداده؛ چه اینکه انتظار نداریم یک فوتبالیست سطح بالا در آپارتمان 40متری زندگی کند. با دیدن این تصاویر اما یاد مصاحبه‌های چند‌ماه قبل خلیل‌زاده افتادیم که از وضعیت مالی سخت بازیکنان پرسپولیس و عقب افتادن اجاره خانه‌های‌شان صحبت کرده بود. الان واقعا باید خدا را شکر کنیم شجاع و بقیه پرسپولیسی‌ها از فقر و گرسنگی جان سالم به در برده‌اند. آقا ما نمی‌گوییم حق‌تان را نخواهید اما انصافا موقعی که 4روز قسط قراردادتان عقب می‌افتد از این حرف‌های اشک‌انگیز نزنید. بعضی از ما مردم حتی رقم هر نوبت پیامک واریز روی گوشی شما را نمی‌توانیم درست بخوانیم؛ پس اینقدر برای ملت مرثیه نخوانید!

این خبر را به اشتراک بگذارید