• یکشنبه 30 بهمن 1401
  • الأحَد 28 رجب 1444
  • 2023 Feb 19

گنجینه ‌‌بعثت، علاج حل مشکلات

رهبرمعظم انقلاب در دیدار مسئولان، سفیران کشورهای اسلامی و شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن، حمایت صریح و بی‌ملاحظه جمهوری‌اسلامی از فلسطین را علت اصلی ایران‌هراسی عنوان کردند
رهبر معظم انقلاب صبح دیروز شنبه در عید سعید مبعث، در دیدار مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و مهمانان و شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن، استفاده از گنجینه‌های عظیم و تمام‌نشدنی بعثت رسول خاتم ص را علاج همه مشکلات و راه رسیدن امت اسلامی به سعادت دنیوی و اخروی خواندند.

ننگ ابدی ساواک

برای بسیاری از مبارزان انقلابی، اتاق‌های بازجویی ساواک، آخر دنیا بود؛ سازمانی مخوف که برای سرکوب مخالفان رژیم شاه ایجاد شد و نقش مهمی در مقابله با معترضان داشت.

گروگانگیری با اخبار حاشیه‌ای

کسی هست خبر خانم معلم قائمشهری و خبر کشف حجاب نامزد نظام مهندسی را نشنیده باشد؟ درست یا غلط محتوای این اخبار بماند. از واکنش مسئولان نیز عبور کنیم. اما به واقع چه بر سر خود و افکارعمومی با این اخبار می‌آوریم؟

تولید‌کننده‌ای که خودش پرمصرف است

ایران یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دارندگان منابع انرژی در جهان است که با صرف‌نظر از اثرات مخرب تحریم‌های یک دهه اخیر، در زمینه تولید و صادرات، موفقیت‌های نسبتا خوبی داشته و دارد اما از آن طرف خود نیز یکی از مصرف‌کنندگان بزرگ انرژی در جهان است.

10 سوغات رئیسی از چین

سفر تاریخی و 3 روزه ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیات همراه او به چین چه دستاوردهایی برای اقتصاد ایران به همراه خواهد داشت و آیا گام نخست 2‌کشور در اجرای توافق 25‌ساله پس از این سفر محکم برداشته خواهد شد؟

رقابت 6هزار گیمر در برج میلاد

نخستین جام ‌بازی‌های الکترونیک به همت سازمان ورزش و در قالب سلسله جشنواره‌های آرمان از 23بهمن در برج میلاد برگزار شد.

تونل 3طبقه زیر بزرگراه همت

بزرگراه همت بی‌شک پرترددترین معبر شرقی غربی تهران است که با 30تقاطع روزانه میلیون‌ها نفر از جمعیت شناور شهر را در خود جابه‌جا می‌کند.

بازگشت با دست پُر

در همشهری آنلاین بخوانید

غوغای همدلی در سایه تحریم‌ها