08
یکشنبه 30 بهمن 1401
شماره 8717
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اردوهای جهادی برای درمان

کار خوب
خوشبختانه در کشوری زندگی می‌کنیم که خود مردم نخستین گروهی هستند که در حوادث، سختی‌ها و مشکلات به یاری هموطنانشان می‌شتابند. گروه‌های جهادی زیادی تشکیل شده از قشرهای مختلف مردمی و با فعالیت‌های مختلف در سراسر کشور فعال هستند.
ویژه
کاخ گلستان برای ما تهرانی‌ها یکی از مکان‌های زیبا در دل محله‌های قدیمی شهر است که به ‌لطف معماری و تزئینات منحصربه‌فردش، در فهرست آثار ملی ایران و فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده.
حال خوب یوزپلنگ‌ها خبرهای خوبی از پارک ملی توران و یوزپلنگ‌هایی که در این پارک زندگی می‌کنند به گوش می‌رسد.
گرینویچ
گاهی مردان، برای نشان دادن عشق خود به همسرانشان، هدیه‌هایی به آنها می‌دهند که بی‌نظیر و یگانه هستند. درست مثل کاری که یک مرد تایلندی برای نشان دادن عشق بی‌پایانش به همسرش کرده.

شهرت جهانی جوجه کباب ایرانی

جوجه کباب، به‌عنوان دومین غذای محبوب دنیا که با گوشت مرغ پخته می‌شود انتخاب شده؛ مرغ شکم‌پر و فسنجان هم در این فهرست قرار دارند
غذای ملی پیک‌نیک‌های ایرانی‌ها، شهرتی جهانی پیدا کرده و یکی از معتبرترین سایت‌های رده‌بندی غذاها در دنیا، آن را دومین غذای محبوب دنیا که با گوشت مرغ پخته می‌شود، معرفی کرده است.
تولد لهجه در بیمار سرطانی

تولد لهجه در بیمار سرطانی

بیماری‌های سنگین و خاص، آسیب‌های زیادی به بدن انسان می‌زنند و تغییرات بسیاری ایجاد می‌کنند اما کمتر پیش می‌آید که سرطان، ‌باعث تغییر لهجه در فردی شود.
جذابیت توریستی گربه‌چاق
جذابیت توریستی گربه‌چاق
شهرهای بزرگ و کوچک در دنیا، تلاش می‌کنند هر چه بیشتر گردشگر جذب کنند تا درآمد بیشتری داشته باشند. برای همین تا آنجا که می‌توانند، روی جذابیت‌های تاریخی و طبیعی خود تبلیغ می‌کنند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
همین چند روز پیش بود که درباره اهدای خون و اهمیتش در این فصل نوشتیم.
در تهران و بسیاری از شهرهای دیگر، در زمستان‌ها مردم انتظار برف را می‌کشند و اگر مثل امسال این نعمت ‌الهی حسابی ببارد، خوشحال می‌شوند و اگر هم آسمان نبارد، امیدوار می‌مانند تا سال آینده.
کرونا طی دو سه سال گذشته، به جز اینکه خیلی‌ها را بیمار و راهی بیمارستان کرد، عده زیادی را هم خانه نشین و بیکار کرد و اشتغال افراد را تحت‌تأثیر قرار داد.