• پنج شنبه 6 مرداد 1401
  • الْخَمِيس 28 ذی الحجه 1443
  • 2022 Jul 28

عصبانیت غرب از موفقیت زنان باحجاب ایرانی

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز چهارشنبه در دیدار ائمه‌جمعه سراسر کشور، نماز جمعه را در سلسله قدرت نرم نظام‎اسلامی، حلقه‌ای بسیار مهم و فریضه‌ای استثنایی خواندند و تأکید کردند: امام‌جمعه، سخنگوی انقلاب اسلامی است و یکی از وظایف اساسی او، بازتولید مفاهیم معرفتی و مبانی انقلابی و پاسخگویی به شبهات با زبان روز و تبیین مستدل آنها و رفتار پدرانه با همه است.
نشست خبری مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در راستای تشریح برنامه‌های محرم برگزار شد

ابرپرچم‌های محرم تهران از کربلا می آیند

با نزدیک شدن به ماه محرم، نوای ترکیب‌بند «باز این چه شورش است» محتشم کاشانی به گوش می‌رسد و به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، همه‌جا سیاه‌پوش شده و پایتخت آماده برگزاری مراسم روضه‌خوانی بازم محرم... است.

نخ تسبیح سخنان اخیر رهبری

دیدار رهبرانقلاب با ائمه جمعه یک نکته کلیدی داشت که طی ماه‌های اخیر به روش‌های مختلف تکرار شده است. در دیدار با خبرگان رهبری، دیدار با نمایندگان مجلس، در جلسه با مداحان، دیدار با نظامی‌ها، در هیئت و در بین عزاداران، در جمع پرستاران، در میان گروه‌های جهادی و خطاب به رسانه‌ها و... و در آخرین دیدار با ائمه جمعه.

حجاب و انفعال برخی متولیان

قیام کربلا و مکتبی که امام حسین ع پی‌ریزی و پایه‌گذاری کردند اسلام را زنده نگه داشته و آن را از تحریف‌ها حفظ کرده است. امام حسین ع احیاگر امر به معروف و نهی از منکر هستند و برای اقامه این فریضه همه هستی خود را پای کار آوردند.
پس از 14سال انتظار، بزرگ‌ترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری در کشور، ‌هفته آینده افتتاح می‌شود

بزرگ‌ترین پایانه مترو در مدار بهره‌برداری

پایانه اکباتان دپو – پارکینگ تعمیراتی که بزرگ‌ترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری درکشور به‌حساب می‌آید، پس از 14سال انتظار افتتاح خواهد شد.

مصرف ۳میلیارد گیگابایت اینترنت همراه

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رگولاتوری به‌تازگی گزارش بررسی اینترنت 2 اپراتور مسلط کشور را در فصل بهار 1401 منتشر کرده که شامل نکات جالبی درباره سبک‌زندگی مردم کشور است.

هجرت یک قلب عاشق

حبیب‌الله صادقی، نقاش، طراح، گرافیست، کاریکاتوریست و مدرس دانشگاه، صبح دیروز بر اثر ایست قلبی درگذشت. صادقی سال1336 در تهران متولد شد. نخستین‌بار نقاشی را در ۸سالگی تجربه کرد و از همان دوران علاقه وافرش به نقاشی آشکار شد. در کنار نقاشی، دلبسته ادبیات هم بود.

بررسی تخلفات کنکور به مجلس

تصمیمات جدیدی برای جلوگیری از تقلب و تخلف در ورود به دانشگاه کلید خورده است. براساس اعلام دبیر کارگروه آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت، با توجه به اتفاقات رخ داده در کنکور امسال و حاشیه‌هایی که همواره در این زمینه وجود دارد و همچنین ماجرای تخلفاتی که پس از ورود به دانشگاه رخ می‌دهد، تعدادی از نمایندگان مجلس از کمیسیون‌های مختلف، بررسی تخلفات در پذیرش و سنجش داوطلبان کنکور و همچنین تخلفاتی که پس از ورود به دانشگاه رخ می‌دهد، مانند صندلی‌فروشی و... را کلید زده‌اند و حالا باید منتظر نتیجه بررسی‌ها ماند.

کاهش آمار نزاع در کشور

شتاب در چرخ‎های دیپلماسی همسایگی

اظهارات عجیب نگهبانی که سارق موزه شد