17
پنج شنبه 6 مرداد 1401
شماره 8554
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

درویش ته‌ لیست

مدیرعامل فعلی پرسپولیس هم به فهرست مدیرانی پیوست که یحیی با آنها به مشکل خورده
یادداشت
به‌نظر می‌رسد ماه‌عسل در پرسپولیس خیلی زود تمام شد و رضا درویش و یحیی گل‌محمدی، مدیرعامل و سرمربی تیم که وانمود می‌کردند روابط بسیار دوستانه و خوبی با هم دارند، زودتر از حد تصور به مشکل خوردند.
ویژه
به‌نظر می‌رسید خودداری امباپه از انتقال به رئال‌مادرید به سود برخی مهاجمان این تیم ازجمله ادن آزار و رودریگو و آسنسیو باشد.
روزشمار
شاید بدبین‌ترین هواداران استقلال هم تصور نمی‌کردند که وریا غفوری بعد از قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر، توسط باشگاه کنار گذاشته خواهد شد ولی این اتفاق در نهایت رخ داد تا وریا بعد از چند سال بازی کردن در استقلال، پیراهن این تیم را از تن درآورده و فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد.
مصاحبه‌ای که مهدی طارمی با عادل فردوسی‌پور انجام داد و در 2 بخش منتشر شد، تبعات بسیار زیادی برای این بازیکن به همراه داشت و از تهران تا پورتو، حسابی برای او گران تمام شد.
تا این مقطع از فصل نقل‌وانتقالات فوتبال و در حالی که فقط 15روز تا آغاز لیگ برتر ایران باقی مانده، تیم تراکتور با خرید 14بازیکن رکورددار خرید کردن در این تابستان بوده است.

جمعه جواهر

تاریخ بازی خداحافظی سیدجلال حسینی مشخص شد. او جمعه 14مرداد خداحافظی باشکوهی از فوتبال خواهد داشت؛ اتفاقی که بسیاری از ستاره‌های بزرگ فوتبال ایران آن را تجربه نکرده‌اند
مدتی کوتاه بعد از پایان رسمی دوران بازی و اضافه شدن به کادر فنی پرسپولیس، سیدجلال حسینی در بازی خداحافظی‌اش به زمین مسابقه برمی‌گردد.
تئاتر رویاها را دوست ندارند

تئاتر رویاها را دوست ندارند

چرا کسی دوست ندارد به منچستریونایتد برود؟
از میان گزینه‌های زیادی که به من‌یونایتد در این فصل لینک شده‌اند و تعداد آنها به چند‌ده نفر رسیده، تنها 3نفر به منچستر آمده‌اند.
طلای المپیک را می‌خواهم
طلای المپیک را می‌خواهم
علی احمدی‌وفا برنده مدال طلای نوجوانان جهان حمید سوریان را الگوی خودش می‌داندو امیدوار است مدال‌های زیادی در رده‌های بالاتر بگیرد
علی احمدی‌وفا در مسابقات قهرمانی جهان در حالی طلای وزن 48کیلوگرم را برد که حدود یک ماه پیش در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال نقره رسیده بود.
امیر قلعه‌نویی یکی از آن اهالی فوتبال است که همیشه سفت و سخت از دریافتی بالای هم‌صنفان خود دفاع کرده است. امیرخان همچنان به این رویه ادامه می‌دهد و در فصلی که پرداخت پول‌های عجیب و غریب به بازیکنان و مربیان صدای همه را درآورده، پشت فوتبالی‌ها را خالی نمی‌کند.

تکرار یک اشتباه؟

فوتبال ایران
پرهیاهوترین انتقال فصل گذشته فوتبال ایران شاید حضور رضا اسدی در پرسپولیس بود؛ بازیکنی که جواب مثبت دادن به سرخپوشان را حسابی کش داد و لج هواداران را درآورد.

جدول‌اعداد | 4263

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8554

جدول 8554
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
باشگاه چلسی با وجود موفقیت در 2خرید عالی و عقد قرارداد با رحیم استرلینگ و کولیبالی می‌شود گفت یک باشگاه شکست‌خورده در فصل نقل‌وانتقالات است.
شاگردان محسن سوریان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی کشور ایتالیا در شهر رم در حال برگزاری است شروع خوبی داشتند.
جنگ قدرت یا دودستگی؟ اتفاقاتی که گفته می‌شود در تیم ملی والیبال افتاده است، چندان خوشایند نیست.