03
پنج شنبه 6 مرداد 1401
شماره 8554
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تهران، نمادی از برگزاری آیین عزای حسینی

یادداشت
آداب، ارزش‌ها، رسوم و باورها هویت فرهنگی و دینی هر جامعه را شکل می‌دهند. آیین‌ها و مراسم بزرگ دینی مانند سوگواری‌ها، عزاداری‌ها و... دینداری و توسل را در زندگی معنوی تقویت می‌کنند.
ویژه
ستاد مناسب‌سازی‌ فضاهای شهری تهران برای معلولان جسمی و حرکتی به‌منظور نظارت بر پروژه‌های مناسب‌سازی‌ در مناطق 22گانه و اجرای هرچه بهتر آنها، از افراد دارای معلولیت و جانبازان معزز که در حوزه‌های معماری و عمران تخصص دارند، دعوت به همکاری می‌کند.
معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران از برگزاری اردوی زیارتی قم و جمکران ویژه خانواده شهدای شهرداری تهران خبر داد.
‌خبر
جلسه بررسی مسائل درباره مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، شهرداران مناطق ۲۱، ۱۷، ۱۳، ۱۲، ۱۱، ۵، ۳، ۱ و ۲۲ و مدیران این دو معاونت برگزار شد.
نشست خبری مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در راستای تشریح برنامه‌های محرم برگزار شد

ابرپرچم‌های محرم تهران از کربلا می آیند

شعار سال برای محرم 1401، «نجات اهل عالم با حسین است»
گزارش
با نزدیک شدن به ماه محرم، نوای ترکیب‌بند «باز این چه شورش است» محتشم کاشانی به گوش می‌رسد و به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، همه‌جا سیاه‌پوش شده و پایتخت آماده برگزاری مراسم روضه‌خوانی بازم محرم... است.
بزرگ‌ترین پایانه مترو در مدار بهره‌برداری

بزرگ‌ترین پایانه مترو در مدار بهره‌برداری

پایانه اکباتان دپو – پارکینگ تعمیراتی که بزرگ‌ترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری درکشور به‌حساب می‌آید، پس از 14سال انتظار افتتاح خواهد شد.
یاوران ایمنی آماده کمک اضطراری
یاوران ایمنی آماده کمک اضطراری
شهردار تهران: از سراهای محلات برای ایجاد گروه‌های جهادی دوام‌محور استفاده می‌شود
کلانشهر‌ها همیشه در معرض حوادث هستند.