• دو شنبه 23 اسفند 1400
  • الإثْنَيْن 10 شعبان 1443
  • 2022 Mar 14

یک و 20دقیقه

روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران در بیانیه‌ای اعلام کرد تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌های «سخت»، «قاطع» و «ویرانگر» مواجه خواهد شد
هدف قرارگرفتن پایگاه‌های سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد در اربیل با موشک‌های سپاه پاسداران بازتاب وسیعی در محافل سیاسی و رسانه‌ای منطقه و جهان داشت.

سالنامه 1400 منتشر شد

سالنامه همشهری را از کیوسک‌های مطبوعاتی بخواهید.

موشک‌های انتقام

صبح روز دوشنبه 16 اسفندماه زمانی که آن افسر رژیم صهیونیستی مغرورانه و شاید هم با ترس از آنچه قرار است برای دوستان او در پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در منطقه رقم بخورد دکمه شلیک موشک به مقر سپاه در حومه دمشق را می‌فشرد، تصور نمی‌کرد در کمتر از یک هفته پاسخی دردناک‌تر را باید در پایگاه شرارت و جاسوسی خود در عراق دریافت کند.

به سر رسیده

از روزگار پررونق تا افول بازار سررسیدها در نوروز؛ این کاغذهای روزشمار چه تاریخی را از سر گذرانده اند؟
از سررسیدهای کلاسوری مدیران گرفته تا خشتی‌های فانتزی مخصوص جوان‌ترها؛ بازار سررسیدهای شیک‌پوست چرمی، نقره و طلاکاری را شاید باید دیگر از رمق افتاده دانست.

تقریظ رهبر‌معظم انقلاب بر کتاب «حوض‌خون»

در مراسم دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «حوض خون» منتشر شد.

کمک‌های ویژه به روستاهای مرزی

‌ایران 16استان مرزی دارد که در مجموع با حدود 40میلیون نفر حدود نیمی از جمعیت کشور را در خود جای داده‌اند، اما از کل این تعداد، بخش اندکی از مزایای مرزنشینی بهره‌مند می‌شوند.‌

وعده وزیر برای ارزانی خودرو

وزیر صمت کاهش قیمت خودرو، افت 15درصدی هزینه تمام‌شده و رشد 50درصدی تولید در سال آینده را وعده داد. به گزارش همشهری، 12روز پس از صدور فرمان 8ماده‌ای رئیس‌جمهوری به‌خودروسازان برای رشد تولید و عرضه و بهبود کیفیت خودروهای داخلی، دیروز وزیر صمت از برنامه این وزارتخانه برای ساماندهی بازار خودرو در سال آینده رونمایی کرد.

همچنان در خانه بمانید

2ماهه پروانه ساخت بگیرید!

تمرین روی هوا برای زمین‌لرزه

خارجی‌ها در دو سوی جبهه اوکراین