در ماههای اخیر بهصورت ناگهانی بار دیگر تعداد پیامکهای انبوه تبلیغاتی اوج گرفته و مشترکان را به ستوه آورده است
موبایل
سال که به روزهای انتهایی میرسد، عموما انواع عرضه و تقاضا هم بیشتر میشود. تولید و خرید و فروش کالا و خدمات اوج میگیرد تا مردم بتوانند سور و سات عید را فراهم کنند. این در حالی است که طی سالهای اخیر و با توسعه فناوری، بازار دیگری در کنار بازار سنتی شب عید شکل گرفته است؛ ارسال انبوه پیامکهای تبلیغاتی. آنطور که بعضی از شرکتهای فعال در این حوزه عنوان میکنند، این بازار بهویژه در ایام پایانی سال، رونق بیشتری میگیرد، چراکه تولیدکنندگان کالا، ارائهدهندگان خدمات و فروشگاههای مختلف تلاش میکنند تا درآمد خود را افزایش دهند.