10
دو شنبه 23 اسفند 1400
شماره 8461
سیاست2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دبیر ستاد حقوق بشر دستگیری حمید نوری در فرودگاه استکهلم را یک تله‌گذاری و تبانی بین نظام قضایی سوئد و گروهک تروریستی منافقین دانست.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن با قطع طمع خود از حمله نظامی‌ به ایران سراغ گُزینه‌های جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه کشورمان رفته است.
دفاعی
امیر نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رژه یگان‌های محمول و رونمایی از اقتدار کشنده‌های فوق‌سنگین بازتولیدشده «نزاجا» که در مرکز پشتیبانی منطقه سوم تهران شهیدزرهرن نیروی زمینی و به‌طور همزمان در 7منطقه در نقاط مختلف کشور برگزار شد، گفت: نیروی زمینی ارتش برای اینکه بتواند در حوزه زمینی توان خود را بر دشمنان تحمیل کند، برنامه‌های ارتقای تحرک را تدوین کرد و تحرک فوق‌سنگین نیروی زمینی در اولویت قرار گرفته است.
نگاهی به تحقق شعار سال1400

بدون هیاهو در مسیر رفع موانع تولید

روند مانع‌زدایی باعث شفافیت عملکرد دولت ،‌اعتمادافزایی به دولت و بالا رفتن کارآمدی و پاسخگویی آن می‌شود
گزارش
در گزارش پیشین با عنوان «مانع‌زدایی؛ هدفی که نباید فراموش شود» به اهمیت شعار سال‌جاری پرداختیم. همچنین این نکته مورد تأکید قرار گرفت که نقش قوای سه‌گانه در کنار مردم در ارزیابی میزان تحقق شعار سال به چه میزان اهمیت دارد.
ضربه وزارت اطلاعات  به شبکه صهیونیستی

ضربه وزارت اطلاعات  به شبکه صهیونیستی

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: طی یک‌ماه گذشته سربازان گمنام امام زمان عج به بزرگ‌ترین شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی در این استان ضربات سهمگینی وارد کردند.
وزارت‌خارجه، خود را محدود به ضرب‌الاجل‌های ساختگی غرب نکند
۱۶۰نماینده مجلس در بیانیه‌ای از تیم مذاکره‌کننده خواستند که در مذاکرات جاری در وین خود را محدود به ضرب‌الاجل‌های ساختگی غرب نکند و با ایستادگی، حفظ منافع ملی و خطوط قرمز اعلامی را بدون فوت وقت پیگیری کند.
نمایندگان مجلس اعدام جمعی از شیعیان عربستان را محکوم می‌کنند.
PDF سیاست2
کوتاه سیاست2
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در کشورمان یک مشکل اساسی داریم که من آن را بارها بیان کردم و آن این است که ما در کشورمان دچار ضعف در حکمرانی هستیم.