02
دو شنبه 23 اسفند 1400
شماره 8461
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

موشک‌های انتقام

یادداشت
صبح روز دوشنبه 16 اسفندماه زمانی که آن افسر رژیم صهیونیستی مغرورانه و شاید هم با ترس از آنچه قرار است برای دوستان او در پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در منطقه رقم بخورد دکمه شلیک موشک به مقر سپاه در حومه دمشق را می‌فشرد، تصور نمی‌کرد در کمتر از یک هفته پاسخی دردناک‌تر را باید در پایگاه شرارت و جاسوسی خود در عراق دریافت کند.
ویژه
اعلام خبر برگزاری دور پنجم گفت‌وگوهای ایران و عربستان در روز چهارشنبه 25اسفندماه از سوی فؤاد حسین، وزیر امورخارجه عراق با گمانه‌زنی‌های بسیاری همراه بود.
رهبرمعظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت اخوی آیت‌الله جناب آقای جوادی آملی را تسلیت گفتند.

یک و 20دقیقه

روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران در بیانیه‌ای اعلام کرد تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌های «سخت»، «قاطع» و «ویرانگر» مواجه خواهد شد
گزارش
هدف قرارگرفتن پایگاه‌های سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد در اربیل با موشک‌های سپاه پاسداران بازتاب وسیعی در محافل سیاسی و رسانه‌ای منطقه و جهان داشت.
حلقه مدیریتی پاستور تکمیل شد

حلقه مدیریتی پاستور تکمیل شد

روز یکشنبه با انتصاب علی بهادری‌جهرمی به‌عنوان دبیر هیأت‌دولت، تغییرات مدیریتی ارشد نهاد ریاست‌جمهوری و هیأت دولت تکمیل شد. پیش از این حسین سیمایی‌صراف از دولت سابق عهده‌دار این مسئولیت بود.
6مطالبه رئیس‌جمهور  از وزارت اطلاعات
رئیس‌جمهور در دیدار اخیر خود با وزیر و کارکنان وزارت اطلاعات که به مناسبت هفته بزرگداشت وزارت اطلاعات برگزار شد، 6 مطالبه از آنها داشت.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
رئیس مجلس، شامگاه شنبه در دیدار جمعی از فرزندان شهدا با بیان اینکه بخش قابل توجهی از انفال جامعه در اختیار ۴ درصدی‌هاست، گفت: باید اذعان کرد کشور گرفتار بوروکراسی است که همانند اسب سرکش کنترلش در اختیار همین افراد است و آنها حتی به وطن خود نیز پایبند نیستند.