06
دو شنبه 23 اسفند 1400
شماره 8461
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اسرار قتل مرد گمشده در سینه دوست صمیمی

جنایی
تحقیقات در پرونده مردی که 6ماه قبل به طرز مرموزی ناپدید شد نشان می‌دهد که یکی از دوستان صمیمی او به‌دلیل اختلافات مالی، مرد گمشده را به قتل رسانده و جسدش را در گودالی دفن کرده است.
ویژه
در حادثه‌ای غم‌انگیز مادری جوان که از بیماری اعصاب و روان رنج می‌برد تصمیم گرفت به زندگی‌اش پایان بدهد، اما تصمیم او به قیمت جان پسر 7ساله‌اش تمام شد.
حوادث چهارشنبه سوری 4نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد. به گزارش همشهری، نخستین حادثه ساعت 10صبح دیروز در بومهن رخ داد و به مصدومیت2نفر منجر شد.
مدتی قبل به اسم اینکه بیمه تامین اجتماعی شما از بین خواهد رفت، به تعداد زیادی از بازنشستگان تلفن کرده و از آنها مبالغی دریافت کردند.
زن جوانی که برای نجات کودک همسایه به دل آتش زده بود پس از 12روز جدال با مرگ جان باخت

بدرقه بانوی فداکار تا خانه ابدی

گزارش
زن فداکار لردگانی که به‌دنبال آتش‌ گرفتن خانه همسایه، برای نجات کودک 11ماهه آنها به دل آتش زده بود بر اثر سوختگی جان باخت و پیکر او در میان جمعیت انبوهی از همشهریانش تشییع شد.
کوتاه از حادثه/9600ساختمان پرخطر در تهران

کوتاه از حادثه/9600ساختمان پرخطر در تهران

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران از وجود 9600ساختمان پرخطر در تهران خبر داد و گفت که از بین آنها 129ساختمان بسیار پرخطرند و نیاز به اقدام فوری دارند.
با مردم/ارگان و سازمان‌ها اصول صرفه‌جویی آب و برق را رعایت کنند
وزارتخانه‌ها، ادارات و ارگان‌های دولتی و حتی بیمارستان‌ها در رعایت مصرف صحیح باید برای همه الگو باشند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
برخی پیوست‌های بهداشتی، ‌سلامتی، انتظامی و... در تبلیغات تلویزیونی رعایت نمی‌شود و مسئولان نظارتی هم گویا تعهدی در این خصوص احساس نمی‌کنند.