• چهار شنبه 11 اسفند 1400
  • الأرْبِعَاء 28 رجب 1443
  • 2022 Mar 02

ریشه بحران اوکراین، آمریکاست

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح دیروز سه‌شنبه در سخنانی به مناسبت خجسته عید مبعث، مهم‌ترین هدیه اسلام و بعثت به بشریت را دعوت به «تفکر و عقلانیت» و «تزکیه و مفاهیم اخلاقی» برای مقابله با جاهلیت دانستند و با اشاره به شکل‌‌گیری جاهلیت مدرن در غرب به‌صورت سازمان‌یافته و با ابعاد گسترده‌تر، تأکید کردند: امروز مظهر واضح و کامل جاهلیت مدرن، رژیم مافیایی آمریکا‌ست که اساسا یک رژیم بحران‌ساز و بحران‌زیست است.
گزارش میدانی از نتایج طرح ساماندهی روددره فرحزاد توسط شهرداری تهران

فرحزاد اعتیاد را ترک کرد

دره فرحزاد پاکسازی شده است، آلونک‌های معتاد‌ها تخریب و خودشان هم منتقل شده‌اند، زباله‌ها جمع‌آوری و بعضی از ساخت‌وساز‌های غیرمجاز تخریب شده، اما فرحزادی‌ها مثل گذشته 2نگرانی اصلی دارند.

بودجه 1401 و تسهیل امور معلولان

رئیس‌جمهور چندی پیش در هیأت دولت تأکید کرد که همه دستگاه‌ها در حیطه مسئولیت‌های خود باید تلاش کنند تا زندگی و رفت وآمد معلولان در سطح شهر و ادارات تسهیل شود و تهیه وسایل نقلیه مناسب برای این عزیزان ازجمله وظایفی است که بر عهده دولت است.

سهام سرخابی‌ها را چگونه بخریم؟

با وجود تعیین شروط 5گانه فرابورس برای عرضه سهام سرخابی‌ها روز گذشته سازمان خصوصی‌سازی‌ یک گام جلوتر گذاشت و با بیان اینکه این واگذاری 15اسفند انجام خواهد شد اعلام کرد: علاقه‌مندان برای مشارکت در افزایش سرمایه استقلال و پرسپولیس نسبت به دریافت کد سهامداری از طریق سامانه سجام اقدام کنند، این احتمالا به‌معنای آن است که عرضه سهام سرخابی‌ها طبق اعلام قبلی در 15اسفند ماه انجام خواهد شد.

روزهای سرنوشت‌ساز جنگ اوکراین

بررسی 4سناریوی پیش‌ روی مسکو و کی‌یف همزمان با ادامه درگیری‌ها
بحران اوکراین که اکنون به جنگی تمام‌عیار تبدیل شده، روزهای سرنوشت‌ساز خود را سپری می‌کند. ستون 60کیلومتری زرهی و مکانیزه ارتش روسیه پشت دیوارهای کی‌یف به صف شده‌اند.

وقتی ترک سیگار خطرناک می‌شود

از دی‌ماه قرار شد مالیات سیگار در قالب قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده تجمیع شود و هر سال 5 درصد به آن اضافه شود که در لایحه بودجه ۱۴۰۱ هم بر همین اساس مالیات سیگار تعیین شده بود.

غرب به‌دنبال تبدیل اوکراین به باتلاق روسیه است

حمله گسترده روسیه به اوکراین، شوک بزرگی برای جامعه بین‌المللی بود. طی هفته‌های اخیر تصور می‌شد اگر روسیه حمله‌ای به اوکراین داشته باشد، یک حمله محدود و صرفا برای تصرف مناطق غرب این کشور، موسوم به منطقه دونباس خواهد بود.

جنگ اوکراین، هسته‌ای می‌شود؟

دستور ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به نیروهای بازدارنده هسته‌ای این کشور برای آماده‌باش ویژه، همزمان با طولانی شدن حمله نظامی گسترده به اوکراین، بسیاری را نگران یک حمله هسته‌ای کرده است.

خسارت آلودگی هوا بر هر خانواده تهرانی چقدر است؟

فوتبال روسیه تعلیق شد

اکران نوروزی تغییر چهره می‌دهد