14
چهار شنبه 11 اسفند 1400
شماره 8451
زیست‌بوم
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
خرید و فروش گونه‌های جانوری و گیاهی وحشی در مازندران ممنوع شد. این خبر مهم را مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران داد و اعلام کرد: در پی اعلام ممنوعیت هرگونه خرید و فروش گونه‌های جانوری و گیاهی وحشی در این استان، با متخلفان برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.
سامانه بارشی اواخر هفته وارد کشور می‌شود و فردا پنجشنبه نوار غربی کشور، غرب اصفهان و فارس، شمال نوشهر و به‌تدریج دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران با بارش باران، رعدوبرق و وزش باد ‌مواجه می‌شوند و ارتفاعات ‌برفی می‌شود.
تومان از ۱۷میلیارد تومان اعتباری که برای پایش زیست‌محیطی در سال‌جاری پیش‌بینی شده، برای منابع زیستی آب و خاک و پایش صنایع آلاینده کشور در ۳۱استان کشور برای پایش ۱۱۰۰رودخانه و ۱۵۰۰واحد صنعتی درنظر گرفته شده است.

دستور رئیس‌جمهور برای جذب گردشگران از قطر

سخنگوی دولت: وزارتخانه‌های خارجه، میراث فرهنگی، صمت، ورزش و مناطق آزاد، عضو کارگروه ویژه جام جهانی هستند / معاون گردشگری: قطری‌ها به کیش می‌آیند تا زیرساخت‌های حمل‌ونقل هوایی و دریایی را بررسی کنند
گردشگری
تلاش برای اجرای برنامه‌های ضربتی برای جذب حداکثری گردشگران جام جهانی 2022قطر دیروز با دستور رئیس‌جمهوری مبنی بر تشکیل کارگروه ویژه جام جهانی قطر به‌منظور بررسی راهکارهای فوری جذب تماشاچیان به ایران در مدت برپایی مسابقات جام‌جهانی قطر جدی‌تر شد.