05
چهار شنبه 11 اسفند 1400
شماره 8451
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
برچیده شدن مدارس کانکسی در کشور، وعده‌ای بود که از اوایل مهر امسال داده شد و حالا وزیر آموزش و پرورش به‌طور رسمی آن را اعلام کرده است.
برابر قوانین نیروهای مسلح جانبازان و آزادگانی که از کار افتاده کلی نبوده و مشمول قانون حالت اشتغال نباشند، می‌توانند از حقوق وظیفه برخوردار شوند.
مجموع آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان تاکنون به ۴۳۷میلیون ‌و۳۵۵ هزار و ۳۴۵نفر رسیده، مرگ 5میلیون‌ و۹۷۵ هزار و ۵۴۹نفر بر اثر این بیماری تأیید شده و ۳۶۸میلیون و ۸۵۲ هزار و ۲۱۷نفر از مبتلایان نیز تاکنون بهبود یافته‌اند.
در جمع‌آوری صدقات بحث QR کد را راه‌اندازی کرده‌ایم و مردم می‌توانند از طریق کدهای QR صدقات خود را از طریق صندوق‌های صدقه الکترونیکی برای هر منطقه‌ای از کشور که بخواهند ارسال کنند، به این شیوه صدقات سریع‌تر به‌دست نیازمندان می‌رسد.

وقتی ترک سیگار خطرناک می‌شود

چرا افزایش مالیات سیگار حذف شد؟ آیا تغییر قیمت سیگار می‌تواند تأثیری در آمار مصرف داشته باشد؟
گزارش
از دی‌ماه قرار شد مالیات سیگار در قالب قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده تجمیع شود و هر سال 5 درصد به آن اضافه شود که در لایحه بودجه ۱۴۰۱ هم بر همین اساس مالیات سیگار تعیین شده بود.

بیش از 3هزار پرونده ناباروری تشکیل شده است

تا 3نوبت در سال اجازه داده می‌شود که هزینه‌های عمل‌های جراحی پرداخت شود، اگر زوجین در درمان موفق نباشند می‌توانند در سال بعدی از خدمات سازمان استفاده کنند و نباید نگران باشند.
عدد خبر/ 101 هزار
ملک مربوط به آموزش و پرورش در کشور داریم که بیش از نیمی از آن بدون سند است.