17
چهار شنبه 11 اسفند 1400
شماره 8451
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جنجال معروف

امیر خوش‌خبر دوباره سرپرست تیم ملی والیبال شد. گفته می‌شود دادن این پست به خوش‌خبر شرط سعید معروف برای بازگشت به تیم ملی بوده است
سوژه روز
بازگشت امیرخوش‌خبر به تیم ملی والیبال شاید به ظاهر خبر عجیبی نباشد؛ مردی که 16سال سرپرست تیم بوده دوباره این سمت را گرفته اما این انتخاب جامعه والیبال را شوکه کرده و البته شایعاتی را هم در پی داشته است.
ویژه
شرزود تمیروف ازبکستانی که در روز بازی با مس با قراردادی 1.5‌ساله به پرسپولیس پیوست و از نزدیک شاهد برد شاگردان یحیی بود، روز گذشته برای اولین‌بار در تمرینات تیم جدیدش شرکت کرد و حالا باید دید چه زمانی برای قرمزها به میدان خواهد رفت.
استقلال در حالی مقابل نساجی امتیاز از دست داد که به تأیید آمارها یکی از بهترین بازی‌های این فصل خود را انجام داده و فقط اسیر درخشش دروازه‌بان حریف شده است.
هفته بیستم لیگ برتر فقط 3تیم پیروز داشت و 5بازی دیگر این هفته با نتیجه تساوی به پایان رسید. گذشته از بازی‌های 2 تیم سرخابی و صدرنشین لیگ که به‌طور جداگانه به آنها پرداخته شده، مهم‌ترین اتفاقات این هفته را می‌توان تساوی پرگل سپاهان و تراکتور و برتری گل‌گهر مقابل نفت آبادان دانست.
بسیاری عقیده داشتند مسابقات دشوار استقلال در اسفندماه می‌تواند ترمز این تیم را بکشد.
جدول گلزنان
جام حذفی ایتالیا - نیمه نهایی
قول دبیرکل فدراسیون فوتبال:

داربی، با تماشاگر

حسن کامرانی‌فر در گفت‌وگو با پادکست فوتبال360 اعلام کرد مجوزها صادر شده و 26اسفندماه، روز بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها خواهد بود
بعد از همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر دنیا، مسابقات ورزشی مدتی با تعطیلی مواجه و بعد از آن هم بدون حضور تماشاگران از سر گرفته شد.
امیدواری با چاشنی نگرانی

امیدواری با چاشنی نگرانی

پرسپولیس بازی سختی را از مس رفسنجان برد، اما مسئله ساختار دفاعی هنوز حل نشده
دوشنبه شب برای پرسپولیس به شیرین‌ترین شکل ممکن پشت سر گذاشته شد. استقلال بعد از 6 برد پیاپی به نساجی مساوی داد و پرسپولیس توانست بازی سختی را از مس رفسنجان ببرد.
اولین طلای یزدانی بعد از 4نقره
اولین طلای یزدانی بعد از 4نقره
یزدانی، محمدیان و بذری در جام یاشاردوغو 3طلا برای کشتی ایران گرفتند اما طلسم نبردن جردن باروز همچنان برای آزادکاران ایران پابرجا ماند
جام یاشاردوغو ترکیه به‌عنوان یکی از مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در حالی به پایان رسید که آزادکاران ایران موفق به کسب 3مدال طلا و یک برنز شدند.
سوژه روز
تبعات فوتبالی جنگ اوکراین برای روسیه کماکان ادامه دارد. پس از گرفتن میزبانی فینال لیگ قهرمانان از روسیه، فیفا و یوفا رسما فوتبال این کشور را تعلیق کردند.

زیر حلقه / آرامش

جواد داوری با آرای مجمع، رئیس فدراسیون بسکتبال شد و حالا حرف‌هایی می‌زند که برای ما آشناست: «با مشکلات هیأت‌ها آشنا هستم و برنامه‌ای قوی و منسجم در این زمینه دارم.»

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

سوءتفاهم‌ها برطرف شد

چهره روز
وریا غفوری یکی از غایبان بزرگ استقلال در 2‌بازی اخیر مقابل فجرسپاسی و نساجی بود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بازگشت امیرخوش‌خبر به تیم ملی والیبال شاید به ظاهر خبر عجیبی نباشد؛ مردی که 16سال سرپرست تیم بوده دوباره این سمت را گرفته اما این انتخاب جامعه والیبال را شوکه کرده و البته شایعاتی را هم در پی داشته است.
سعید صادقی با ادامه روند درخشانش در هفته‌های اخیر توانست با میانگین امتیاز 7.29به صدر جدول بازیکنان برسد. هافبک گل‌گهر 4هفته متوالی است در تیم منتخب هفته قرار می‌گیرد و در این 4بازی به آمار خیره‌کننده 3گل و 3پاس گل رسیده است.
به‌سختی می‌توان یک مسابقه از فولاد را پیدا کرد که بدون درگیری و حاشیه بین نیمکت این تیم و تیم مقابل به پایان رسیده باشد. سرخپوشان اهوازی در حالی در هفته بیستم بدون گل برابر هوادار متوقف شدند که بار دیگر اخباری در مورد مناقشه بین 2 نیمکت منتشر شد.