15
چهار شنبه 11 اسفند 1400
شماره 8451
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان یزد گردشگری خوراک را از ظرفیت‌های غنی اما مغفول در استان خواند و با تأکید بر اهتمام این اداره کل به برگزاری جشنواره‌های گردشگی، اعلام کرد: استان یزد در سال آینده هر هفته شاهد برگزاری یک جشنواره گردشگری خواهد بود.
صادق خلیلیان، استاندار خوزستان روز گذشته، سه‌شنبه ضمن حضور در موسسه مطبوعاتی همشهری از تحریریه روزنامه بازدید کرد.
هفتمین جشنواره سمنوپزان اهالی بجنورد در آستانه سال نو و همزمان با مبعث رسول اکرم ص در فرهنگسرای شهروند بجنورد برگزار شد.

وضعیت نامشخص سفرنوروزی به عتبات

سفرهای هوایی به عراق در نوروز 1401 از سوی سازمان حج و زیارت برقرار شده و رایزنی‌ها با طرف عراقی برای سفرهای زمینی هم در حال انجام است
گزارش
نوروز هر سال فرصتی مقبول برای سفر است، فروش بلیت قطارها آغاز شده و ستاد کرونا هم از امکان سفر برای کسانی خبر داده است که واکسنشان را تمام و کمال دریافت کرده‌اند. گویا نوروز امسال قرار است به عکس سال‎های قبل بساط سفر کمی سر و شکل قانونی‌‌تری به‌خود بگیرد.
گرمای زودرس در راه 5 استان‎

گرمای زودرس در راه 5 استان‎

گرمای زودرس و بالارفتن درجه هوا در بعضی از استان‌ها مانند گیلان، مازندران، خراسان رضوی، گلستان و کرمانشاه خبر از بهاری دارد که پیش از موعد آغاز شده است و می‌تواند بر محیط‌زیست و کشاورزی این استان‌ها و در یکی دو هفته آینده بر شرایط دیگر استان‌ها تأثیرات منفی قابل‌توجهی بگذارد.
راه‌اندازی ۲پرواز بین‌المللی از فرودگاه گرگان
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی 2پرواز گرگان- استانبول و گرگان- بغداد از فرودگاه بین‌المللی گرگان خبر داد.
PDF استان‌ها
کوتاه استان‌ها
در ۱۱ ماه امسال، صادرات از محل گمرک استان زنجان از نظر دلاری ۱۰۸ درصد افزایش داشته است.