• سه شنبه 11 شهریور 1399
  • الثُّلاثَاء 13 محرم 1442
  • 2020 Sep 01

بازگشایی مدارس درگیر رنگ‌ها

شنبه هفته آینده، سال تحصیلی 1400-1399به‌طور رسمی در سراسر کشور آغاز می‌شود.

میدانگاه‌های شهری؛ چشم‌اندازآرامش

شلوغی شهرهای بزرگ، ترافیک، انواع آلودگی‌های محیطی و معماری درهم و به هم ریخته در کنار دغدغه‌های ذهنی، فشار روحی سنگینی بر شهروندان وارد می‌کند؛ مسئله‌ای که طی دهه‌های اخیر در شهرهای بزرگ کشور به‌ویژه تهران پررنگ‌تر شده و گاهی شهروندان را از حضور مداوم در شهر خسته کرده است.

عاشورای ماندگار۱۳۹۹

جریان عاشورا و عزاداری محرم،‌ مراسمی است که همچنان وجه مردمی‌بودن خود را حفظ کرده و توانسته است محور همبستگی اجتماعی و وفاق ملی باقی بماند و همین ظرفیت در طول تاریخ باعث حفظ جریان شیعی و اسلامی شده است.

پهلوان نستوه کوچه سام

به یاد مسعود مهرابی
اگر همه روزنامه‌نگاران و صاحبان امتیاز و مدیران مسئول، ایستادگی، مداومت و استقامت و پایمردی «مسعود مهرابی» را داشتند و اگر همه آنها مثل او اهلیت کامل در دانش روزنامه‌نگاری و احاطه و شناخت گسترده و وسیعی را که او در موضوع انتخابی حرفه روزنامه‌نگاری‌اش داشت، داشتند...

خشونت علیه زنان در محکمه افکار عمومی

سکوت خودخواسته، توصیه به سکوت و فشار اجتماعی و تهدید برای مکتوم نگاه داشتن تجربه‌های تجاوز و آزار جنسی زنان، مؤثرترین راهکاری است که خشونت علیه زنان را زنده نگه می‌دارد.

نمره قبولی تهران در برگزاری عزاداری ایمن

هیئت‌های عزاداری ایران در دهه اول محرم1442 مراسم متفاوتی را پشت‌سر گذاشتند.

راه دشوار افشاگری

آزار و تجاوز جنسی، عبارت پرتکرار این روزهای وبِ فارسی است. فضای شبکه‌های اجتماعی مجازی آکنده از روایت‌های مرتبط با این موضوع شده و صدها زن ایرانی، تجربه‌ها و دیدگاه‌های خود را در این زمینه با دیگران به اشتراک گذاشته‌اند.

خبر خوش؛ بازگشت فردوسی‌پور / خبر بد؛ احتمال تعلیق فوتبال ایران

به‌قول خود فوتبالی‌های 2خبر بترکون در یک روز؛ دیروز ایرنا مدعی شد که عادل فردوسی‌پور به‌زودی با برنامه‌ای به‌نام «نودونو» بازخواهد گشت.

چاپ اولی‌ها