• شنبه 27 بهمن 1397
  • السَّبْت 10 جمادی الثانی 1440
  • 2019 Feb 16

سناریوهای افزایش مزد

کمیته مزد 98 افزایش یک‌میلیون و 80هزارتومانی هزینه معیشت را تأیید کرد و نمایندگان کارگری اصرار دارند این رقم به حداقل حقوق اضافه شود
شرکای اجتماعی در سومین جلسه کمیته مزد98، برسر افزایش یک‌میلیون و 80هزارتومانی هزینه معیشت خانوارهای کارگری به توافق رسیدند و با تأیید رشد 51.6درصد هزینه‌های زندگی برای این قشر، هزینه نهایی سبد معیشت کارگری را 3میلیون و 759هزار و 200تومان اعلام کردند.
رهبرمعظم انقلاب در پیامی شهادت جمعی از پاسداران در حادثه تروریستی خاش را تسلیت گفتند

جنایت‌ خاش با جدیت دنبال شود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفتند و خطاب به دستگاه‌های مسئول تأکید کردند که با تمرکز بر این جنایت که ارتباط عاملان آن با سازمان‌های جاسوسی برخی کشورها مسلم است، موضوع را با جدیت دنبال کنند.

حقوق شهروندی و دادرسی کار

برخورداری از دادخواهی عادلانه، جزو منشورحقوق شهروندی است؛ هرچند براساس اصل سی‌وچهارم قانون اساسی، دادخواهی حق مسلم هر فرد است و هرکس می‌تواند به‌منظور دادخواهی به دادگاه‌های صالح رجوع نماید.

نقطه عطف اما نه در رابطه با ایران

اجلاس ورشو سرانجام به پایان رسید؛ اجلاسی که طی نزدیک به یک‌ماه گذشته بخش مهمی از رسانه‌های جهان را مشغول خود کرده بود.

پیام امید

بیانیه رهبری معظم انقلاب پس از ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی متضمن مفاهیم مهم و راهبردهای کلان برای نظام و آینده کشور است.

ورشوی ناکام

هواپیمای زمینگیر‌شده بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در فرودگاه ورشو به‌خاطر نقص فنی، به‌صورت نمادین، تصویری کلی از نشست بی‌حاصل ورشو نشان می‌دهد؛ آمریکا، به امید تشکیل یک اجماع جهانی علیه ایران، کنفرانسی بزرگ با همکاری لهستان در ورشو ترتیب داد اما برونداد آن، به جز لفاظی‌های همیشگی مقامات آمریکایی و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران، چیزی نبود.

دیدار شهردار تهران با مراجع

خدمات‌رسانی به مردم همیشه از دغدغه‌های مراجع بوده و درمیان ارگان‌هایی که با نیاز‌های عمومی شهروندان ارتباط مستقیم دارند، شهرداری بیشترین سهم را به‌ خود اختصاص داده است.
چرا همه می‌خواهند دکتر شوند؟

هر کسی را بهر کاری ساختند

این راهی است که اکثر ما آن را رفته‌ایم. دیر یا زود سال‌های اول مدرسه را تمام می‌کنیم و به زمانی می‌رسیم که باید رشته‌ای را انتخاب کنیم. انتخاب می‌کنیم

پیروزی مهم تراکتور با شوت دژاگه