• سه شنبه 23 مرداد 1397
  • الثُّلاثَاء 2 ذی الحجه 1439
  • 2018 Aug 14

4 آسیب در کمین دانش‌آموزان

مدیرکل دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و گو با همشهری خشونت، خودکشی، مصرف مواد و دخانیات و مباحث مربوط به انحرافات اخلاقی را به‌ترتیب اصلی‌ترین آسیب‌های اجتماعی در مدارس می‌داند
خبرهای مربوط به‌خودکشی دانش‌آموزان و پخش فیلم برخی از آسیب‌های اجتماعی در مدارس در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، انتشار عکس از نوجوانانی که مواد‌مخدر و مشروبات الکلی مصرف می‌کنند.
رهبر معظم انقلاب دردیدار هزاران نفر از اقشار مردم:

هر 3 قوه باید مشکلات و فشارها را از دوش مردم بردارند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح روز گذشته در دیدار هزاران نفر از قشرهای مردم از استان‌های مختلف در سخنان مهمی درباره اوضاع اقتصادی و معیشتی، شرارت‌های آمریکا و پیشنهاد مذاکره و نیز ضرورت وحدت عمومی مردم و مسئولان خاطرنشان کردند: مشکلات اقتصادی و راه‌حل‌های آن معلوم است، هیچ بن‌بستی در کشور وجود ندارد و مسئولان در هر سه قوه باید با تلاش، کار مشترک و استفاده از نظرات کارشناسان، مشکلات و فشارها را از دوش مردم بردارند.

سه گام ضروری در مبارزه با فساد

جامعه ایران در شرایط کنونی با مشکلات گوناگونی مواجه است. در حوزه سیاست خارجی، در زمینه اقتصاد، در موضوع سیاست رسانه‌ای و... مسائل دیگر نیز کمابیش مواجه با مشکلات خاص خود هستیم. چه باید کرد؟

پیش‌شرط اعتماد به‌مدیریت شهری

احترام به مردم، عصاره تجربه دیگری است که در مدیریت منطقه22 به‌دست آورده‌ام. دوشنبه‌ها، روزی است که با مردم ملاقات می‌کنم.

جایی برای کتاب‌ها نیست

پتوس‌ها در گلدان‌های شیشه‌ای کوچک دلبری می‌کنند، کاکتوس‌ها تازه جوانه زده‌اند، تراریوم‌ها در تنگ‌های کوچک و بزرگ رشد کرده‌اند... فروشگاه با بخش گلدان‌های تزئینی آغاز می‌شود.

ترس حرف اول را می‌زند

جمعیت مبتلایان به ایدز در ایران از مرز 37 هزار نفر گذشت. خبر تلخی که متأسفانه چندی پیش رسانه‌ای شد و تلخ‌تر اینکه ایدز در بین رده سنی 21 تا 35 سال بیشتر دیده می‌شود.

هزار داستان حاتمی

علی حاتمی از نسل طلایی سینمای ایران است؛ نسلی که در اواخر دهه 40 به میدان آمد و موج نوی سینمای ایران را به راه انداخت. سال 47 مسعود کیمیایی «قیصر» را ساخت،.

ظریف: ایران سیاست های خود را با تحریم ‌تغییر نمی دهد

نزول 2.5 میلیارد دلاری بورس روی موج سرکوب قیمت‌ها

قاچاق کتاب در روز روشن

عملیات نجات زخم خوردگان اجتماعی