4
سه شنبه 23 مرداد 1397
شماره 7456
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
علیرضا محجوب، رئیس فراکسیون کارگری و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهاراتی درباره بنزین، قاچاق سوخت و راه‌های مقابله با افزایش مصرف فرآورده‌های نفتی داشته، اما متأسفانه او نیز در این اظهارات همان راه خطای مسئولان قبلی را رفته و راهکارهایی پیشنهاد داده است که درمان قطعی این بیماری نیست.
شمارش معکوس برای آزادسازی قیمت خودرو با ارائه درخواست‌های قطعه‌سازان، خودروسازان و وزارت صنعت به رئیس‌جمهوری آغاز شده و این موضوع در هیأت وزیران در حال بررسی است.

کم‌مصرف‌ها پول برق و گاز می‌گیرند

پرداخت یارانه معکوس انرژی به خانوارهای کم‌مصرف در انتظار تصمیم دولت
گزارش
دولت سرانجام تصمیم گرفته تا روش پرداخت یارانه انرژی را تغییر دهد؛ تصمیمی که اجرای آن تنها به ابلاغ یک دستور‌العمل بستگی دارد و با این کار مشترکان کم‌مصرفی که کمتر از میزان تعیین‌شده برق و گاز مصرف‌کنند، می‌توانند میزان صرفه‌جویی انجام‌شده را به پول تبدیل کنند.
معیشت کارگران پشت سد استیضاح

معیشت کارگران پشت سد استیضاح

برگزاری جلسات شورای‌عالی کار برای جبران کاهش قدرت خرید کارگران پشت سد استیضاح وزیر کار متوقف شد تا بازهم حقوق‌بگیران چشم‌انتظار تغییری مثبت در وضعیت خود باقی بمانند و با همان دستمزدهای تعیین شده براساس دلار 3700تومانی معیشت بگذرانند.
هشدار به تشدید انحصار در صنعت خودرو
در شرایطی که رئیس شورای رقابت از ابلاغ دستورالعمل ممنوعیت شیوه‌های متقلبانه برای در اختیار‌گرفتن سهام شرکت‌های خودروسازی تا هفته آینده خبر داده، دیروز انجمن قطعه‌سازان از تشدید خطر انحصار در مدیریت سهام شرکت‌های خودروسازی دولتی ابراز نگرانی کرد.
سازمان امور مالیاتی، ضریب مالیات ارزش افزوده 13فعالیت اقتصادی و صنفی را کاهش داد.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
صادق نجفی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌گوید: وزارت صنعت به تنهایی در مورد گرانی و احتکار نمی‌تواند کاری انجام دهد.