• یکشنبه 15 بهمن 1396
  • الأحَد 18 جمادی الاول 1439
  • 2018 Feb 04

بودجه مترو در بن‌بست

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهرتهران: کمیسیون تلفیق، بودجه حمل‌ونقل عمومی را قلع‌و‌قمع کرد
اخبار ناگوار، گویی تمامی ندارد؛ اینطورکه معلوم است کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی زورش فقط به شهرداری تهران رسیده و با قلع و قمع بودجه دولتی تمام نقشه‌های توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی و بهبود آلودگی هوای شهر تهران را نقش برآب کرده است.

قصه شهر پریا

خیلی از شهرها بام دارند؛ بامی که مردم آن شهر می‌توانند بر فرازش بایستند و به تمام شهر خیره شوند؛ به خانه‌ها، چراغ‌ها، آدم‌ها، خیابان‌ها و بزرگراه‌ها که از آن بالا دور، غریب و کوچک به‌نظر می‌آیند.
گزارش همشهری از زندگی در گود

مهمان مامان در محله‌های گودنشین

سرمای اول صبح، تن هر رهگذری را می‌لرزاند اما در همین خروسخوان هم زندگی و پویایی در محله گودنشین باغ‌آذری جریان دارد...

با برف مهربان باشیم

روز یکشنبه پیش که برف نسبتاً سنگینی تهران را سفیدپوش کرد، برای رسیدن به محل کار، مثل همیشه، البته با چتر، پیاده راه افتادم. شهر طراوت و معصومیت خیره کننده‌ای داشت.

در ضرورت گفت‌وگو

تقریبا میان همه جریان‌های سیاسی و فکری کشور که نگران آینده ایران هستند و تحولات کشور را به‌طور جدی رصد می‌کنند، یک توافق نسبی برای شکل‌گیری یک گفت‌وگو به‌وجود آمده است

تحت‌ تأثیر بی‌انصافی‌ها قرار نمی‌گیریم

دیروز روز تجدید میثاق مجموعه مدیریت شهری با آرمان‌های حضرت امامره بود. شهردار تهران، رئیس شورای شهر تهران به همراه کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح دیروز در مرقد امام‌خمینی ره حاضر شدند.
مهتاب کرامتی و منیژه حکمت از«جاده قدیم» می‌گویند

فیلم اجتماعی باید مسئولانه و با تعهد باشد/ خودم را به چالش کشیدم

منیژه حکمت پس از گذشت 11 سال از ساخته‌شدن«سه زن» در مقام کارگردان، دست به تولید«جاده قدیم» زده. مهتاب کرامتی در این فیلم نقش پیچیده‌ای ایفا کرده است. بازی‌ای که بدون شک می‌تواند مورد توجه و تأکید قرار گیرد و درباره آن بحث و گفت‌وگوهای فراوانی دربگیرد. با منیژه حکمت فیلمساز، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس و مهتاب کرامتی بازیگر و تهیه‌کننده درباره«جاده قدیم»، سینمای اجتماعی و جشنواره فجر به گفت‌وگو نشسته‌ایم.

کاهش شکاف طبقاتی در ایران

ابهام‌‌زدایی از یک سرمایه‌گذار مرموز

ایرانی‌ها چگونه سر از رده‌‌بندی عصبانیت گالوپ در آوردند؟