56
شنبه 5 مرداد 1398
شماره 7720
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آینده شغلی مبهم کارکنان عوارضی قزوین

با آغاز اجرای طرح پرداخت الکترونیکی در عوارضی‌های قزوین  برخی از کارکنان راهداری این استان نگران وضعیت شغلی خود شده‌اند
گزارش
شروع به کار پرداخت‌های الکترونیکی در عوارضی‌های قزوین به بیکاری کارکنان این بخش از راهداری منجر شده و موجی از نگرانی و دغدغه را برای آنان به وجود آورده است.
اخبار ویژه
نخستین پرواز حج تمتع فرودگاه بین‌المللی همدان عصر پنج‌شنبه گذشته با اعزام حجاج اسدآبادی به سرزمین وحی انجام شد.
استان همدان در بخش کشاورزی ۱۱۴ هزار بهره‌بردار دارد و در تولید محصولاتی مانند سیب‌زمینی و سیر در کشور حرف زیادی برای گفتن دارد و قطب تولید است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: حمل سلاح سرد حتی اگر برای ایجاد درگیری و اخلال در نظم عمومی نباشد به دلیل اقدام پیشگیرانه باید توسط ضابطین جمع‌آوری شود.
فرماندار شهرستان سلطانیه اظهار کرد: سیلوی ۱۵ هزار تنی کارخانه گل آرد زاگرس این شهرستان شامل ۲ سیلوی 7500 تنی در آینده‌ای نه چندان دور و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.
طرح تامین آب آشامیدنی شهرهای ابهر و خرمدره پس از گذشت ۱۰ سال از آغاز عملیات اجرایی، به صورت آزمایشی وارد مدار می‌شود و شهروندان این 2 شهر از این نعمت بهره‌مند خواهند شد.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خبر استعفای شهردار قزوین را تأیید کرد.

بازدید نوبخت از جاده قزوین- کلاچای

معاون رئیس جمهوری در بازدید از جاده در حال ساخت قزوین- رحیم‌آباد- کلاچای: نتیجه بررسی‌های زیست محیطی این طرح تا 2 ماه آینده مشخص می‌شود
جاده
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: عملیات اجرایی ساخت راه ارتباطی کلاچای 0 رحیم‌آباد 0 قزوین با موافقت سازمان حفاظت محیط‌زیست سرعت می‌گیرد.
توسعه عمرانی با حفظ محیط‌زیست

توسعه عمرانی با حفظ محیط‌زیست

عضو شورا: شورای شهر قزوین شهرداری را ملزم کرده است برای پروژه‌های شهری پیوست زیست‌محیطی تهیه کند
یکی از قانون‌هایی که در سال‌های اخیر برای حمایت از محیط‌زیست به تصویب رسیده الزام پروژه‌های عمرانی به داشتن پیوست‌های زیست‌محیطی است، اما چه پروژه‌هایی باید پیوست زیست‌محیطی داشته باشند و وضعیت قزوین در این زمینه چگونه است؟
بازار داغ کشت و کار در نهاوند

بازار داغ کشت و کار در نهاوند

نهاوند یکی از مراکز اصلی تولید بذر استان است و 3 ایستگاه از 5 ایستگاه تولید بذر همدان در این شهرستان قرار دارد
کشاورزی نهاوند در سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته است به طوری که اکنون در بخش زراعت پسته، گشنیز، چغندر، کلزا، تولیدات باغی، شیلات و عسل رتبه نخست را در استان همدان به خود اختصاص داده است.

کارنامه رونق تولید در همدان

اقتصادی
در حالی 4 ماه از سال رونق تولید گذشت که تلاش‌های مسئولان استان برای روشن نگه داشتن چراغ‌ بخش تولید چنان که باید و شاید موفق نبوده است. تلاش‌های مسئولان برای رونق صنایع همدان بازخوردهایی متفاوت داشت، برخی نام ژست سیاسی بر آن نهادند، برخی همت بلند و برخی هم....
PDF شنبه 5 مرداد 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
برداشت انگور یاقوتی سرخک و شاهانی از ارقام پیش‌رس و میان‌رس این محصول در باغ‌های استان قزوین آغاز شد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان گفت: تاکنون از ۶۲۰ میلیارد ‌تومان اعتبار بازسازی تسهیلات و کمک بلاعوض مرحله نخست واحد‌های مسکونی آسیب‌دیده از سیل فروردین امسال ۵۰ درصد ابلاغ شده است.
با توجه به افت شدید قیمت گوجه‌فرنگی در بازار طارم، هزینه‌های سرسام آور تولید از کاشت تا برداشت برای کشاورزان و نبود کارخانه‌های فراوری رب گوجه‌فرنگی، سود اصلی گوجه‌فرنگی‌کاران این شهرستان به جیب دلالان و کارخانه‌داران می‌رود.