54
شنبه 5 مرداد 1398
شماره 7720
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سازفروشی‌های بی اتحادیه کرج

سازفروشی‌های کرج زیر نظر اتحادیه لوازم خانگی – صوتی و تصویری – نفت و گاز است
هنر
اگر بخواهیم در یکی از رشته‌های موسیقی ایرانی و کلاسیک در کرج شروع به فعالیت کنیم، ابتدا به این سوال می‌رسیم که از کجا و چگونه ساز مورد نظر را تهیه کنیم؟
اخبار ویژه
امروزه اشتغال یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های جوانان و خانواده‌هاست که با تحصیل دانش‌آموزان در هنرستان‌های کارودانش و فنی‌وحرفه‌ای می‌توان مسیر بهتری را برای اشتغال نسل جوان ایجاد کرد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی البرز گفت: تا پایان سال جاری 11 اقامتگاه بوم‌گردی در استان راه‌اندازی می‌شود.
فرماندار فردیس گفت: شهرک ناز هنوز به طور کامل تحویل شهرداری نشده و این موضوع خدمات‌رسانی به ساکنان این شهرک را با مشکل مواجه کرده است.
مدیر امور اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز اعلام کرد: ثبت‌نام سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر تا 20 مرداد سال جاری تمدید شد.
جاده چالوس، یکی از زیباترین جاده‌های ایران و جهان است. خیلی از ما در طول عمر خود برای یک بار هم که شده عبور از این جاده را تجربه کرده و از دیدن مناظر بکر و طبیعی آن لذت برده‌ایم.

بازگشت آرامش به آشفته‌بازار منطقه 5

با راه‌اندازی بازارچه در بلوار هوشیار، دستفروشان ساماندهی و مشکل تردد شهروندان در این منطقه رفع می‌شود
شهری
برخی از معضلات شهری و نازیبایی‌های بصری در بعضی مناطق کرج گستردگی بیشتری دارد و باعث نارضایتی زیادی از سوی شهروندان شده است.

افتتاح 1200 پروژه محرومیت‌زدایی تا پایان سال

هم‌اکنون حدود یک‌سوم از این طرح‌ها  یعنی بیش از ۳۷۰ پروژه آماده بهره‌برداری است
همزمان با سراسر کشور، پروژه درمانی محرومیت‌زدایی در منطقه محروم و کم‌برخوردار حیدرآباد کرج با حضور فرمانده سپاه استان البرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
اولتیماتوم برای تکمیل  پروژه ورزشی بزرگ کرج

اولتیماتوم برای تکمیل  پروژه ورزشی بزرگ کرج

وزیر ورزش و جوانان: طبق اتمام حجت با پیمانکار، این پروژه باید در 4 ماه آینده افتتاح شود
ورزشگاه انقلاب کرج از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌هایی است که میزبان مسابقات ملی، آسیایی و بین‌المللی مختلفی در رشته‌های گوناگون بوده است.
PDF شنبه 5 مرداد 1398
کوتاه البرز
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: 3 سالن ورزشی دومنظوره با رویکرد مدیریت بحران و اسکان موقت در مواقع بحرانی تا پایان سال جاری در مناطق ۵، ۶ و ۷ به بهره‌برداری  می‌رسند.