• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68388
+
-

شهردار قزوین می‌رود؟

نایب‌رئیس شورای شهر: استعفای علی صفری روز چهارشنبه گذشته در شورا اعلام وصول شد و جلسه بررسی آن امروز پنجم تیرماه برگزار می‌شود

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خبر استعفای شهردار قزوین را تأیید کرد. 

مهدی عبدالرزاقی در گفت‌وگو با ایسنا بیان می‌کند: استعفای شهردار روز چهارشنبه گذشته در جلسه غیرعلنی شورا اعلام وصول و متن آن در شورا قرائت ‌شده است، اما این مساله در جلسه شورا که امروز برگزار می‌شود، رسیدگی و پیگیری خواهد شد. در صورت پذیرش استعفای شهردار توسط اعضای شورا، در گام اول سرپرستی از میان معاونت‌های شهرداری در نظر گرفته می‌شود. وی می‌گوید: معمولا جلسات انتخاب یا رسیدگی به استعفای شهردار غیرعلنی برگزار می‌شود. 

همچنین ‌‌علی صفری شهردار قزوین، به تسنیم گفت: قطعا استعفای بنده در یک برنامه بلند مدت و با دلایل قانع‌کننده بود که بعد از موافقت شورای شهر به صورت کامل به رسانه‌ها‌ اعلام خواهد شد.وی ادامه داد: مسئله استعفا‌ به پیشنهادات شغلی یا مسائل این چنینی مرتبط نیست ولی ماجرا به گونه ای پیش رفت که استعفا‌ برای بنده راهی مناسب است و امیدواریم شهرداری بتواند با وجود نیروهای تلاشگر در آینده به شکوفایی دست یابد.

صفری در پاسخ به این‌که شنیده شده وی شروطی برای شورای شهر گذاشته است اظهارکرد: شروطی برای شورای شهر نداشته‌ام‌ و استعفای بنده قطعی است ولی هر جا که باشیم در خدمت مردم و نظام خواهم بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید