13
شنبه 5 مرداد 1398
شماره 7720
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تصمیم هولناک پدر خانواده برای قتل همسر و 2فرزندش

کوتاه از حادثه
مردی در جریان جنایتی هولناک همسر و 2فرزندش را به قتل رساند و قصد داشت به زندگی خودش نیز پایان دهد اما در اجرای آخرین مرحله از نقشه‌اش ناکام ماند و به بیمارستان منتقل شد.
دو هم‌سلولی وقتی دوران محکومیت‌شان را سپری می‌کردند در زندان نقشه سرقت کشیدند و پس از وقوع زلزله کرمانشاه سناریوی عجیب خود را اجرا کردند.

فرار پر ماجرای 3خواهر ایرانی به پاکستان

داخلی
سفارت ایران در پاکستان پیگیر ماجرای 3خواهر چابهاری است که از ترس کشته شدن توسط دایی‌شان به پاکستان گریخته‌اند.

بساط‌گستران جنب فروشگاه قدس جمع می‌شوند

روابط عمومی شهرداری منطقه 7به‌دنبال درج پیام مردمی در ستون «با مردم» در تاریخ 16تیرماه با عنوان بساط‌گستران خیابان انقلاب جنب فروشگاه قدس پاسخ داده است: «در خیابان انقلاب جنب فروشگاه قدس مقابل بانک سپه یک دستگاه کانکس جهت استقرار 2نفر عامل ثابت از سوی شهرداری ناحیه2، منطقه7 قرار داده شده که از ساعت 8 تا 20 به‌طور دائم در حال گشت‌زنی و کنترل محدوده موردنظر و رفع هرگونه سد معبر هستند.
نویسنده متهم به تجاوز از اعدام گریخت
نویسنده‌ای که پیش از این 2مرتبه به اتهام تجاوز به دختران جوان به اعدام محکوم شده اما حکمش در دیوان‌عالی کشور نقض شده بود در سومین دور از محاکمه به 5سال حبس محکوم شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
از شهرداری منطقه16 تقاضا داریم مکان‌هایی برای پارک دوچرخه درون فرهنگسراها درنظر گرفته شود تا آرامش شهروندان از بابت پارک کردن دوچرخه‌شان تامین شود.