55
یکشنبه 6 مرداد 1398
شماره 7721
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اشتغال 300 نفر در پتروشیمی گچساران

اشتغال
نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: پتروشیمی گچساران با پیشرفت 60 درصدی در صورت تکمیل می‌تواند برای 300 نفر اشتغال‌زایی ایجاد کند.
اخبار ویژه
دبیر جشنواره داستان شیراز از برگزاری دومین دوره این جشنواره خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان در ۳ بخش داستان کوتاه، نمایش‌نامه و فیلم‌نامه می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.
دو مجموعه چاپ دیجیتال دربردارنده بهترین آثار «صادق تبریزی» و «گیزلا وارگا سینایی» با امضای اصلی هنرمند در گالری سروناز برای نخستین بار در شیراز برپا شده است.
رئیس هیات مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس پیشنهاد کرد که شهرک‌هایی به نام فرزانگان برای افراد سالمند در تمام شهرهای استان ایجاد شود
کاهش آب ورودی از چشمه ساسان کازرون به استان بوشهر در پارسال که آب مورد نیاز برخی از شهرهای شهرستان دشتستان را تامین می‌کند
استاندار بوشهر با تاکید بر مقابله با کالای قاچاق گفت: شناورهای تجاری استان بوشهر که حامل کالاهای ممنوعه از جمله مشروبات الکلی باشند، سهمیه سوخت آنان قطع می‌شود.
قیمت خرید تضمینی گندم کیلویی 1700 تومان اعلام شده است، اما بیشتر کشاورزان فروش گندم با این قیمت را نپذیرفته و روی خوش به خرید تضمینی نشان نداده‌اند.

تب قیمت‌ها در بازار مرغ فروکش می‌کند

مقرر شد تمام مرغداری های استان فقط مرغ های خود را به کشتارگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد بفروشند تا در تامین مرغ گرم مشکلی پیش نیاید
در پی‌ نوسانات و افزایش قیمت مرغ در بازار کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از متولیان دستگاه‌های اجرایی و تیم اقتصادی استانداری برای بررسی وضع موجود و کنترل قیمت مرغ زنده در بازار از کشتارگاه شهر یاسوج بازدید کردند.
مصوباتی که به مقصد نمی‌رسد

مصوباتی که به مقصد نمی‌رسد

کهگیلویه و بویراحمد، طرح آمایش سرزمین یا طرح جامع توسعه ندارد و همین موضوع از مهم‌ترین موانع تحقق مصوبات سفرهای مسئولان ملی است
گاهی برای مردم این سوال پیش می‌آید که چرا سفرهای مسئولان کشوری دستاورد و خروجی ملموسی برای استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد
معلمان حق‌التدریس بوشهری استخدام می‌شوند

معلمان حق‌التدریس بوشهری استخدام می‌شوند

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی معلمان حق‌التدریسی تا سال ۱۴۰۰ به صورت پیمانی یا رسمی طبق مجوز سازمان اداری و استخدامی جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
بررسی آخرین وضعیت طرح ساختمان جدید شهرداری شیراز
بررسی آخرین وضعیت طرح ساختمان جدید شهرداری شیراز
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد که شهرداری این کلان‌شهر در تمام پروژه‌های عمرانی و ساخت‌و‌سازها از مصالح مرغوب ایرانی استفاده کند.
طرحی برای اسکان کارکنان اقماری صنعت نفت
طرحی برای اسکان کارکنان اقماری صنعت نفت
با اجرای طرح جدید قرار است خانواده‌های کارکنان صنعت نفت به محل خدمت آنها نقل مکان کنند
سال‌هاست که حضور کارکنان اقماری صنعت نفت در مناطق مختلف عملیاتی خصوصاً بافت‌های سنتی‌تر، سبب بروز مشکلات متعدد برای ساکنان این مناطق شده است
مراقب تورهای قلابی باشید
پلیس فتای بوشهر به شهروندان در مورد خرید بلیت و تور ارزان‌قیمت مسافرتی از سوی کلاه‌برداران هشدار داد.
PDF یکشنبه 6 مرداد 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
گذر کارآفرینی و مهارت‌آموزی با حضور امام‌ جمعه بوشهر راه‌اندازی شد.
معاون برنامه‌‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر گفت: پروژه ایستگاه پمپاژ نخلستان با پوشش دادن ۲۴۰۰ هکتار از نخیلات سعدآباد، موجب افزایش راندمان انتقال، توزیع و مصرف آب در بخش کشاورزی می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با تاکید بر این‌که برگزاری نیمه‌الکترونیک انتخابات قطعی است از احتمال برگزاری انتخابات تمام‌الکترونیکی در بعضی از شهرستان‌های این استان خبر داد.