56
یکشنبه 6 مرداد 1398
شماره 7721
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ویلاها؛ تهدیدی برای طبیعت بکر تویسرکان

نگاه
همواره یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است تویسرکان در کانون توجهات گردشگران قرار بگیرد و مسرت، آرامش و شور و شعف را به مردم و مهمانان خود هدیه دهد، طبیعت بکر، دلنشین و مسحور‌کننده آن است که چشمان هر نظاره‌گری را به خود خیره می‌کند و تحسین آنها را برمی‌انگیزد.
اخبار ویژه
اداره مدیریت بحران استان با توجه به استقرار هوای گرم و شرایط جوی پایدار و احتمال وقوع آتش‌سوزی در محیط‌های طبیعی درباره افزایش خطر آتش‌سوزی هشدار داد.
مجسمه نمادین قوچ ارمنی در حاشیه چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان دانشجویان رونمایی شد.
رماندار نهاوند گفت: در سال جاری مجموع اعتبار اختصاص داده‌‌شده به شهرستان نهاوند از محل اعتبارات ۳ درصد نفت و گاز و توازن منطقه‌ای و استانی ۳۸ میلیارد تومان است.
آیین نکوداشت عارف قزوینی شاعر و تصنیف‌ساز معاصر با حضور استاندار و جمعی از مسئولان همدان و قزوین در کنار مقبره وی در آرامگاه بوعلی سینا برگزار شد.
رئیس اتحادیه مشاوران املاک قزوین با اعلام این‌که به ‌طور میانگین 23 درصد رشد افزایش رهن و اجاره داشتیم، گفت: قیمت اجاره‌بها در مناطق لوکس قزوین 30 تا 40 درصد و در بافت فرسوده نیز 10 تا 15 درصد رشد داشته است.
شهردار سلطانیه گفت: شهرداری در پی طراحی مناسب برای تغییر چهره سه‌راه سلطانیه است که درخور شأن این شهر تاریخی و جهانی باشد و در این زمینه اقداماتی انجام داده است.

آزادسازی حریم رودخانه رزجرد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین: تصرفات حریم رودخانه این هفته تخریب می‌شود
قانون
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین بیان کرد: اقدامات لازم برای مقابله با متصرفان غیرقانونی انجام شده است
واگذاری اجرای کنسرت ها به مردم

واگذاری اجرای کنسرت ها به مردم

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان: واگذاری کارها به انجمن‌ها و سمن‌ها محور برنامه‌های من است
بالاخره 8 ماه پس از استعفای علیرضا درویش‌نژاد، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، هفته گذشته احمدرضا احسانی به عنوان سکاندار مدیریت این اداره معرفی شد.
رخت سیاه بر تن طبیعت سبز قزوین

رخت سیاه بر تن طبیعت سبز قزوین

قائم‌مقام سازمان آتش‌نشانی: آتش‌سوزی عمدی علف‌های هرز اراضی کشاورزی و باغ‌ها 150 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است
باز هم تابستان و قصه پرسوز و گداز افتادن آتش به جان باغ‌ها و مراتع. تابستان و آتشی که به جان جنگل‌ها و مراتع می‌افتد
PDF یکشنبه 6 مرداد 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
استاندارد‌سازی تجهیزات بازی در مراکز بازی و تفریحی می‌تواند از بروز خطرات و آسیب‌های احتمالی جلوگیری کند، اما چنان‌که باید و شاید به آن توجه نشده است.
روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان آبیک در اطلاعیه‌ای به خانواده‌ها هشدار داد به‌منظور جلوگیری از تبعات اجتماعی و سلامت فرزندانشان از ثبت‌نام آنان در مدارس غیرمجاز فوتبال خودداری کنند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از برگزاری نخستین «هفته فرهنگی زنجان» از پنجم تا یازدهم مردادماه در شهرستان زنجان خبر داد.