13
یکشنبه 16 شهریور 1399
شماره 8030
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

واردات کله‌پاچه قاچاق، متوقف شد

افزایش واردات گوشت قرمز و کاهش کشتار دام در سال گذشته تامین آلایش دام برای برخی کسب و کارهای مرتبط مانند صنف طباخان و دل و جگر و قلوه‌فروشان را با مشکل مواجه کرد؛ مشکلاتی که امسال با شیوع کرونا و افت شدید تقاضا ادامه دارد.
ویژه
پیش از خرید هر هدفون، نکات مهمی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. شاید مهم‌ترین آنها مدل هندزفری و هدفون شما باشد. مدل طراحی و شکل هدفون‌های بازار بسیار متنوع است و می‌توانید با توجه به مدل گوش و سلیقه خود انتخاب‌های متفاوتی داشته باشید.
مرکز خرید زمرد یکی از مراکز خرید در محدوده جنوب تهران است.  این مرکز با ۹۰‌واحد تجاری یکی از مراکز خرید اصلی محدوده جنوب شرقی تهران و محله تیردوقلو به‌شمار می‌رود.
با وجود نامشخص‌ بودن چگونگی برگزاری کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جاری با توجه به ادامه روند شیوع کرونا، نوشت‌افزار مورد نیاز کشور به میزان کافی تولید شده و بازار نوشت‌افزار با هیچ کمبودی مواجه نیست.

شوک قیمت گذاری نوبرانه ها به بازار خودرو

فرمول کلینیک تجاری شورای رقابت برای قیمت‌گذاری خودروهای جدید موجب تداوم سیر صعودی قیمت‌ها در حاشیه بازار خودرو شد
با صدور مجوز درخواست افزایش قیمت هر 3ماه یک‌بار محصولات شرکت‌های خودروسازی داخلی، شورای رقابت از ابتدای امسال طی دو مرحله قیمت خودروهای پرتیراژ خودروسازان را افزایش داده است.
ایرانی ها زیاد روغن مصرف می کنند

ایرانی ها زیاد روغن مصرف می کنند

سرانه مصرف روغن در ایران 5کیلوگرم بیشتر از سرانه جهانی است و این در حالی است که 80درصد روغن مصرفی کشور با واردات تامین می‌شود.
شیر ایران به بازار روسیه رسید
شیر ایران به بازار روسیه رسید
افزایش تولید شیر و لبنیات در کشور در کنار کاهش سرانه مصرف، رشد صادرات این محصولات را با وجود همه محدودیت‌های داخلی و خارجی به همراه داشته است.