• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 16 شهریور 1399
کد مطلب : 109251
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/pY7Kr
+
-

مرکز خرید زمرد

  مرکز خرید زمرد یکی از مراکز خرید در محدوده جنوب تهران است.  این مرکز با ۹۰‌واحد تجاری یکی از مراکز خرید اصلی محدوده جنوب شرقی تهران و محله تیردوقلو به‌شمار می‌رود.
  پاساژ زمرد با مساحت ۲۵۰۰‌مترمربع، در سال۱۳۷۷ افتتاح شده و 3طبقه است که در آن انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف، لباس شب، مانتو، مواد غذایی، خدمات خیاطی، تزئینات منزل، عطر و ادکلن، شال و روسری، تور مسافرتی، تعمیرات موبایل و… ارائه می‌شود.
   در طبقه زیر همکف این مجتمع تجاری بیشتر مغازه‌ها شامل پوشاک بانوان، لوازم آرایشی و دیگر ملزومات بانوان است. طبقه همکف به انواع پوشاک آقایان اختصاص دارد و برای طبقه روی همکف کاربری جدید فروش پوشاک کودکان و نوزادان تعریف شده است. این مرکز خرید هم مانند بیشتر مراکز خرید دیگر تهران، دارای امکاناتی شامل رستوران و کافی‌شاپ است.
  مرکز تجاری زمرد پایین‌تر از میدان خراسان، نبش خیابان ۱۷‌شهریور در تقاطع تیردوقلو واقع است و راه‌های دسترسی این مرکز از شمال به میدان خراسان و از غرب خیابان شوش است.
   از آنجا که این مرکز در یکی از شلوغ‌ترین خیایان‌ها قرار گرفته بهتر است برای تردد به این منطقه و خرید از این مرکز از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به منطقه ایستگاه اتوبوس امام حسین(ع) و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن متروی امام‌حسین(ع)است که با اندکی پیاده‌روی می‌توانید به مقصد برسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :
زمرد گیلان