08
یکشنبه 16 شهریور 1399
شماره 8030
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی

همه اتفاقات عجیب فینال جام حذفی را هم اگر هضم کنیم، نمایش حیرت‌انگیز حسین حسینی در این مسابقه فراموش‌نشدنی است.
​​​​​​​همانطور که می‌دانید پریشب مسی در مصاحبه با سایت گل اعلام کرد که با وجود اینکه مدیر باشگاه آدم بی‌کفایتی است، او عاشق بارسلونا است و نمی‌خواهد کارشان به دادگاه بکشد، برای همین یک سال دیگر در این تیم می‌ماند تا در انتهای فصل بازیکن آزاد شود.

سلام فوتبال به مدرسه

روز گذشته دانش‌آموزان با ماسک‌های تیم‌های محبوبشان به سر کلاس‌های درس برگشتند
​​​​​​​مدارس کشور روز گذشته پس از مدت‌ها بازگشایی شد، آن هم در شرایطی که هنوز خانواده‌های زیادی برای فرستادن بچه‌هایشان به سر کلاس‌های درس تردید داشتند.

استقلال به‌دنبال سرمربی موقت؟

استراماچونی برای آسیا نمی‌آید، از فکری و قلعه نویی پالس‌هایی صادر شده، اما استقلال می‌خواهد منتظر مرد ایتالیایی بماند
​​​​​​​شرایطی که هفته گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت و اتفاقاتی که مدیران این تیم پشت سر گذاشتند، این هفته به باشگاه استقلال منتقل شده و آبی‌ها هم مو به مو در حال از سر گذراندن همان شرایط هستند.
لذت جام فلزی را چشیدید؟
لذت جام فلزی را چشیدید؟
آهنی که طلا شد، وزیری که عزیز شد
قهرمانی در جام حذفی نوش جان تراکتور و هوادارانش در هر گوشه ایران عزیز؛ اما دست‌کم با این هلهله بی‌نظیر کنار جام، امیدواریم دوستان از این به بعد شیرینی فتح جام فلزی را انکار نکنند و هیچ قهرمانی را به بند ملامت و تحقیر نکشند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
​​​​​​​ماجرا از حضور استقلال به‌جای دریاچه ارومیه در لیگ برتر آغاز می‌شود. با انصراف دریاچه ارومیه 2کشتی‌گیر این تیم به نام‌های نادر حاج‌آقانیا و عباس فروتن با حضور در سازمان لیگ رسما با تیم هیأت کشتی قائمشهر قرارداد امضا می‌کنند.