6o7
پنج شنبه 14 تیر 1397
شماره 7423
ضمیمه ۶و۷
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اشکِ پیاز نریز!

خانه داری
پیاز یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواد اولیه برای درست کردن هر غذایی است. از پخت املت که ساده‌ترین و فوری‌ترین غذا است تا پخت سنتی‌ترین غذاهای ایرانی.
ویژه
این روزها خبر خاموشی برق همزمان با گرمای 40درجه شوکی به بزرگی یک زلزله 5ریشتری است. مگر می‌شود با این گرمای ناجوانمردانه و آشفتگی ذهنی از قیمت های نجومی اجناس و هزار و یک دلیل دیگر، جلوی عرق جاری از پیشانی را گرفت و مقابل باد خنک و تند کولر ننشست.
برنامه تلویزیونی «شبی با عبدی» که دو ماه پیش تیزر آن از شبکه نسیم با عنوان «عبدی شو» پخش شده بود پنج شنبه شب گذشته اولین قسمتش روی آنتن رفت.
آخرین باری که خندید را به یاد دارید؟ لبخند نه،خنده از ته ته دل! طوری که اشک چشم، گونه های‌تان را خیس کرده باشد. الان دارید به این سوال پوزخند می زنید؟
در روزهایی که مشکلات اقتصادی فضای جامعه را تحت‌تأثیر قرار داده، شاد زیستن به یک هنر بی‌بدیل تبدیل شده و به‌نظر می‌رسد جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگری به شادی و نشاط نیاز دارد.منوچهر آذری، هنرمند پیشکسوت رادیو و تلویزیون مصداق عینی شهروندی است که زندگی‌اش با شادی و نشاط عجین است
حذف آلمان از جام جهانی اتفاق مهم و پرسر و صدایی بین فوتبال دوستان و تماشاچیان جام جهانی 2018 بود.
آدم برای اینکه بتواند حال خوبی داشته باشد اول از همه نباید حال خودش را بد کند. باید برسد به نقطه صفر و از تحمیل کردن حال بد به خودش دوری کند.
یک گزارش هیجان انگیز در جست و جوی کارشناسی که با ایده‌های شگرفش پایه‌های توریسم را لرزاند

سلطان گردشگری نوین ایران!

بدون شک چهره خوش‌حال هفته کسی نیست جز «عبدالوهاب قاضی»! پزشک و نظریه‌پرداز در حوزه گردشگری که با ایده‌های جدیدش در برنامه تلویزیونی طبی و پخش کلیپ جنجالی چند دقیقه‌ای از این ایده‌ها، باعث ایجاد موجی از خنده و شوخی در فضای مجازی شد.
از دستشویی به حمام رفتن راه حل ‌گردشگری کم هزینه نیست

از دستشویی به حمام رفتن راه حل ‌گردشگری کم هزینه نیست

دندان‌پزشکی که می‌تواند به عنوان متخصص در برنامه تلویزیونی درباره کبد چرب صحبت کند و به مخاطبان رسانه ملی راهکار بدهد حتما می‌تواند در همان برنامه‌ سلامت محور با موضوع پزشکی با موضوع تأثیر ورزش بر سلامت جسم، درباره گردشگری در منزل نظریه پردازی کند.
جادوی نان خشک و ماست
جادوی نان خشک و ماست
در روزهای گرم تابستان که آفتاب عمود می‌تابد و گاهی توان راه رفتن را هم از آدم می‌گیرد، کمتر کسی پیدا می‌شود که هوس خوردن یک غذای گرم و چرب و سنگین به دلش‌ بیفتد.
بهارستان پر از خاطره است. مجلس قدیم هنوز یاد و خاطره نخستین نمایندگان مردم را در دل خودش دارد.

شمایل سلامت شما

حرفه شما هرچه که باشد، باید بعضی نکته‌های ایمنی را رعایت کنید تا از شر حوادث یا آسیب‌های خواسته و ناخواسته در امان باشید. بهتر است ظاهر شما به این ترتیب ایمن‌سازی شود.

ماجراهای کار کردن

شاید برای‌تان پیش‌آمده که بعد از یک روز کاری سخت، وقتی چند دقیقه می‌نشینید، درد دست و پای‌تان شروع می‌شود.

خنداندن ایرانی‌ها مثل کندن معدن است

نمایش کمدی
اگر اهل تماشای نمایش‌های کمدی باشید، حتما تا به حال نام بهزاد محمدی را شنیده‌اید. 20سال از ساخت نخستین نمایش کمدی توسط این کارگردان و بازیگر می‌گذرد و او حالا یکی از پربیننده‌ترین این نمایش‌ها را هر شب روی صحنه می‌برد
PDF ضمیمه ۶و۷
کوتاه ضمیمه ۶و۷
پیاز یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواد اولیه برای درست کردن هر غذایی است. از پخت املت که ساده‌ترین و فوری‌ترین غذا است تا پخت سنتی‌ترین غذاهای ایرانی.
آلوئه‌ورا یکی از رایج‌ترین گیاهانی است که این روزها در آپارتمان‌ها‌ از آن نگهداری می‌کنند. این گیاه کمی شبیه کاکتوس‌های گوشتی است اما با این تفاوت که جنبه‌های درمانی زیادی دارد و به‌صورت خوراکی و موضعی مصرف می‌شود.
استان زنجان، سرزمین کهنی است که سراسر آن مملو از شگفتی است.