13
پنج شنبه 14 تیر 1397
شماره 7423
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم | حوادث

با مردم
سلام. خسته نباشید. از اطلاع‌رسانی روزنامه همشهری در این ستون تشکر می‌کنیم. در سال‌های اخیر وزارت نیرو و اساسا مدیریت آب درخصوص منابع و مصارف آب تاکنون صرفا به اطلاع‌رسانی اکتفا کرده است.
ویژه
4آدم‌ربا که در شب بازی تیم ملی فوتبال در جام جهانی زن و شوهر مسنی را ربوده و برای آزادی‌شان 250میلیون تومان خواسته بودند، دستگیر و گروگان های‌شان آزاد شدند.
چاقوهای کشف شده از متهمان قتل شرور معروف کشور، با دستور قاضی جنایی به پزشکی قانونی فرستاده شد تا متخصصان با انجام بررسی‌ها اعلام کنند که این شرور با چاقوی کدام متهم به قتل رسیده است.
از دستگیری خریدار 2هزار کیلو سکه تا صرافانی که با کارت ملی اجاره‌ای 2میلیارد دلار ارز خریدند

پاتک پلیس به سلاطین ارز و سکه

انتظامی
مقابله پلیس با اخلال‌گران بازار ارز و سکه آغاز شده و رئیس پلیس پایتخت صبح دیروز، جزئیات 5پرونده مربوط به اخلال گران را فاش کرد؛ جزئیاتی که نشان می‌دهد فردی معروف به سلطان‌ سکه چطور توانسته در ماه‌های اخیر 2هزار کیلو انواع سکه خریداری کند و عده‌ای از صرافان چگونه با اجاره کردن کارت ملی 2میلیارد دلار ارز دولتی دریافت کرده‌اند.
رؤیای 114سکه‌ای کودک‌ربایان ناکام ماند

رؤیای 114سکه‌ای کودک‌ربایان ناکام ماند

2بچه محل برای پولدار شدن، پسربچه‌ای 6ساله را ربودند تا از خانواده‌اش اخاذی کنند اما پلیس در کمتر از 24ساعت نقشه آنها را نقش برآب کرد.
امکان تغییر مکان عوارضی اتوبان تهران - ساوه وجود ندارد
امکان تغییر مکان عوارضی اتوبان تهران - ساوه وجود ندارد
در ستون بامردم روزنامه همشهری مورخ 3تیرماه97 به مسئولان وزارت راه پیشنهاد شده بود، عوارضی اتوبان تهران - ساوه را 2کیلومتر بعد از ورودی پرند تغییر دهند تا ساکنان پرند و نسیم‌شهر و بقیه شهرک‌ها مجبور نباشند برای تردد روزانه هر روزعوارض پرداخت کنند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
3سرباز وظیفه هنگام رفتن به پادگان در جریان تصادفی هولناک جان خود را از دست دادند.
یک فروند بالگرد آموزشی در حوالی شیراز سقوط کرد اما هر دو سرنشین آن فقط دچار مصدومیت جزئی شدند.
یکی از مرزبانان هنگ مرزی سراوان در جریان درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.