2
پنج شنبه 14 تیر 1397
شماره 7423
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تاکتیک‌های ایران در جنگ روانی با آمریکا

گزارش
«شرایط امروز جنگی است»؛ این جمله را از زبان بسیاری از سران نظام می‌توان شنید، اما این شرایط نیازمند آرایشی است که اتاق فکر چینش آن را روسای قوا، نهادها و وزرا با مدیریت رئیس‌جمهور برعهده گرفته‌اند.
ویژه
سرلشکر قاسم سلیمانی در پیامی مواضع اخیر رئیس‌جمهور در قبال آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را ستودنی و مایه مباهات و افتخار دانست.
نکته روز
جواد کریمی قدوسی نماینده منتسب به جبهه پایداری و از مهم‌ترین مخالفان توافق هسته‌ای مهرماه سال 93در بحبوحه جدال حقوقی ایران و 1+5، از جلسه کمیسیون امنیت ملی بیرون آمد
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دستیار مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه با احضار سفیر فرانسه در تهران حمایت این کشور از فعالیت‌های گروهک تروریستی منافقین را شدیدا مورد اعتراض قرار داد.
نیروی زمینی سپاه در یک‌ماه گذشته ۸ تیم تروریستی گروهک‌های ضد‌انقلاب را منهدم کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه که در مشهد مقدس برگزار شد

ضمانت برجام در وین و برن

بسته اقتصادی 1+4 فردا باز می‌شود
برجام
سفر اروپایی رئیس‌جمهور ایران که با جلب حمایت سران سوئیس و اتریش برای حفظ برجام همراه بود، خشم صهیونیست‌ها را در پی داشته است. حسن ‌روحانی بعد از سفری 2روزه به سوئیس در وین اتریش با مقامات این کشور دیدار کرد.
قدردانی رهبر معظم انقلاب از امام‌جمعه خرمشهر

قدردانی رهبر معظم انقلاب از امام‌جمعه خرمشهر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیغامی شفاهی از اقدام پیگیرانه و حضور میدانی امام‌جمعه خرمشهر برای رفع مشکل آب شرب شهرهای خرمشهر و آبادان و روستاهای همجوار قدردانی کردند.
اسناد همدستی افراد دستگیر شده در بلژیک با منافقین
اسناد همدستی افراد دستگیر شده در بلژیک با منافقین
۲ایرانی بازداشت شده توسط بلژیک، از اعضای منافقین بوده و با سران این سازمان نیز عکس گرفته‌اند. خبرگزاری تسنیم تصاویری از این افراد منتشر کرده که نشان می‌دهد این دو نفر با سران سازمان منافقین ازجمله مهدی ابریشمچی نفر دوم منافقین عکس یادگاری گرفته‌اند.
PDF ایران
کوتاه ایران
21نفر از نمایندگان خواستار رفع اعمال محدودیت در سفرهای مولوی عبدالحمید آن هم در شرایط خاص امروز کشور شدند.
روزنامه «سازندگی» زیر عنوان «پول زور» از بودجه‌های صرف شده برای ساماندهی زورخانه‌های تهران در دوره مدیریت پیشین گزارش داده و نوشته تاکنون بیش از 90پلاک زورخانه در تهران ثبت شده که قدمت برخی از آنها به 100سال می‌رسد.