• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 11 آبان 1398
کد مطلب : 86639
+
-

نوراللهی: بازیکنان بزرگ جهان هم چیپ می‌زنند

علیپور جزو ارکان مهم قهرمانی‌های پرسپولیس بوده است

نوراللهی: بازیکنان بزرگ جهان هم چیپ می‌زنند

حمیدرضا علیپور
پرسپولیس در روزی که می‌توانست با پیروزی برابر ماشین‌سازی‌ فاصله خود را با صدر جدول کمتر کند، نتوانست به پیروزی برسد تا حالا دوباره برای رسیدن به بالای جدول چشم به آینده داشته باشد. احمد نوراللهی که در لحظاتی از بازی بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو داشت، در این بازی هم تلاش زیادی کرد تا بتواند تیمش را پیروز کند اما موفق به انجام این کار نشد. با نوراللهی درخصوص شرایط پرسپولیس، جشن قهرمانی سوپرجام و البته پنالتی جنجالی علیپور گفت‌وگو کرده‌ایم:
 پرسپولیس در روزی که می‌توانست فاصله خود را با صدر کم کند، نتوانست حریف خود را شکست دهد.
واقعا حیف شد. ما در این بازی نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم و به همین دلیل شرمنده هواداران شدیم. البته در روزی که خوب نبودیم هم می‌توانستیم به گل برسیم که متأسفانه این اتفاق نیفتاد و در نهایت امتیاز حساسی را از دست دادیم.
 با این شرایط به‌نظر می‌رسد که دوباره تیم در شرایط بدی قرار گرفته باشد.
اصلا اینطور نیست. ما در شرایطی نتوانستیم نتیجه بگیریم که بیشتر بازی‌ها هم با تساوی به پایان رسید و هیچ اتفاقی خاصی رخ نداده است. هنوز می‌توانیم به صدر جدول برسیم.
 با این تساوی دوباره انتقادات از تیم آغاز خواهد شد.
به‌نظر من انتقادات از پرسپولیس کمی غیرمنصفانه است. ما در بازی‌های قبل خوب بازی می‌کردیم و با بدشانسی نتیجه نمی‌گرفتیم اما در این بازی قبول دارم که خوب هم بازی نکردیم اما قطعا از بازی آینده جبران خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا این نتیجه را جبران کنیم.
 هنوز هم انتقادات زیادی نسبت به خط حمله می‌شود.
به‌نظر ما در خط حمله بیشتر از اینکه بی‌دقت باشیم، بد‌شانس هستیم. در همین بازی مقابل ماشین‌سازی‌ می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم که با بدشانسی توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.
 علیپور هم با پنالتی عجیبی که زد، پیروزی را از پرسپولیس گرفت.
واقعیت این است که بهترین بازیکنان جهان هم پنالتی خراب می‌کنند و این اتفاق می‌افتد. علی برای این تیم خیلی زحمت کشیده و در هفته پیش هم توانست هت‌تریک کند. نباید یادمان برود که علیپور در چند سال گذشته یکی از ارکان مهم قهرمانی پرسپولیس بوده است.
 به‌نظرت بهتر نبود علیپور در آن شرایط چیپ نزند؟
بازیکنان بزرگ هم بعضی وقت‌ها چیپ می‌زنند. علیپور بازیکن مهمی برای ما‌ست و مطمئن باشید دوباره موفق می‌شود و کمک می‌کنیم تا علی این فصل هم برای آقای گلی بجنگد. البته هواداران در ورزشگاه آزادی فقط پیروزی می‌خواهند و ناراحتی آنها طبیعی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید