• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68210
+
-

قتل اسرارآمیز یک زن در اتاق سرایداری


چند روز پس از قتل اسرارآمیز زنی جوان در اتاقک سرایداری شرکت بتن‌سازی‌ در اطراف آمل، شوهر او به‌عنوان اصلی‌ترین مظنون جنایت در تهران دستگیر شد.
به گزارش همشهری، صبح 20تیرماه کارکنان یک شرکت بتن‌سازی در اطراف آمل وقتی به محل کار خود رفتند، متوجه جسد زن جوانی در داخل اتاق سرایداری شرکت شدند. زن جوان، همسر نگهبان شرکت بود و هر دو در اتاق سرایداری زندگی می‌کردند اما از نگهبان شرکت خبری نبود.
با گزارش ماجرا به پلیس، تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. روی گلوی زن جوان آثار کبودی به چشم می‌خورد و معلوم بود که وی خفه شده است اما هیچ‌کس شاهد جنایت نبود. درحالی‌که بررسی‌های اولیه در محل جنایت ادامه داشت، مردی خودش را به مأموران رساند و گفت که پدر مقتول است. او توضیح داد: ساعتی قبل دامادم با من تماس گرفت و گفت که حال دخترم بد است و خواست که فورا نزد او بروم. او می‌گفت که در راه رفتن به تهران است تا طلب 7میلیون تومانی‌اش را از یکی از دوستانش بگیرد و به محض گرفتن آن برمی‌گردد. من هم به سرعت خودم را به اینجا رساندم اما به محض ورود به شرکت، فهمیدم که دخترم به قتل رسیده است.
تنها مظنون این جنایت، کسی نبود جز شوهر مقتول و مشخصات خودروی پراید وی به پلیس پایتخت مخابره و دستور بازداشت او صادر شد. روز دوشنبه مأموران پلیس تهران هنگام گشتزنی در یکی از خیابان‌ها با مشاهده این خودرو، آن را توقیف و متهم را دستگیر کردند. او صبح دیروز به دادسرای جنایی تهران منتقل شد اما در بازجویی‌ها اتهام قتل همسرش را رد کرد و گفت: من نگهبان و سرایدار شرکت ساخت بتن هستم و با همسرم که مدتی قبل او را به عقد موقتم درآورده بودم، در اتاق سرایداری شرکت زندگی می‌کردیم. من گاهی از آمل جوجه می‌خرم و با انتقال به تهران می‌فروشم.
صبح روز حادثه هم به بازار رفتم و تعدادی جوجه خریدم تا راهی تهران شوم. او ادامه داد: حدود ساعت 9صبح برای دقایقی به خانه برگشتم و همسرم را دیدم که بی‌حال روی زمین افتاده بود و به سختی نفس می‌کشید؛ چون باید هرچه زودتر راهی تهران می‌شدم، با پدرش تماس گرفتم و خواستم خودش را برساند و خودم راهی پایتخت شدم تا هم جوجه‌ها را بفروشم و هم طلب 7میلیون تومانی‌ام را از دوستم بگیرم. اما کارم در تهران طول کشید و در این مدت اقوام همسرم با من تماس گرفتند و مرا متهم کردند که همسرم را به قتل رسانده‌ام و برای همین ترسیدم که به آمل برگردم تا اینکه دستگیر شدم. پس از اعترافات متهم، برای او قرار قانونی صادر شد و قرار است وی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی استان مازندران قرار بگیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید