• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
شنبه 3 شهریور 1397
کد مطلب : 27956
+
-

غفوری: در دفاع راست راحت‌ترم

مدافع استقلال می‌خواهد به پست اصلی خود برگردد

غفوری: در دفاع راست راحت‌ترم

محمد زارعی|

تیم استقلال در هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل فولاد خوزستان متوقف شد تا از 5بازی فقط 6امتیاز کسب کند. شرایطی که نه کادر فنی از آن راضی است، نه بازیکنان و نه هواداران. با همین وضعیت آبی‌پوشان روز دوشنبه این هفته هم در دیداری حساس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم السد قطر خواهند رفت. وریا غفوری، مدافع استقلال در همین ارتباط گفت‌وگویی با روزنامه همشهری انجام داد.
   از بازی با فولاد شروع کنیم. چرا نتوانستید مقابل این تیم به گل برسید؟   
فولاد آمده بود که نبازد. ما هم آن‌طور که باید و شاید در کارهای هجومی پرقدرت ظاهر نشدیم تا درنهایت بازی مساوی شود.
  استقلال هفته قبل مقابل پارس‌جنوبی شکست خورد و این هفته در خانه مقابل فولاد مساوی کرد. با این وضعیت روندتان را چگونه می‌بینید؟
متاسفانه لیگ را خوب شروع نکردیم. باید خیلی بهتر از این شویم و انتظارات را برآورده کنیم. به‌نظر من در هفته‌های آینده بعد از بازی با السد یک فرصت برای ریکاوری وجود دارد. خیلی مهم است که از این فرصت استفاده کنیم و آمادگی تیم‌مان را بالا ببریم.
  به‌نظرتان ایراد کار کجاست که استقلال طی هفته‌های قبل در حد انتظار ظاهر نشد؟
به‌نظر من تغییرات زیادی داشتیم و دیر جمع شدن تیم خیلی در عملکرد بازی‌های اول فصل ما تاثیرگذار بود.
  روز دوشنبه بازی حساسی مقابل السد خواهید داشت. با این وضعیت نگرانی‌هایی وجود دارد که می‌توانید در این بازی نتیجه لازم را کسب کنید یا نه.
باید توجه داشته باشید ما مقابل فولاد خوزستان بدشانس بودیم. اگر موقعیتی که نیمه اول داشتیم تبدیل به گل می‌شد شرایط این‌طوری نمی‌شد. شرایط اول فصل همین‌گونه است و هر تیمی که بتواند از حداقل موقعیت‌هایش خوب استفاده کند، پیروز می‌شود. ولی بازی با السد هم یک مسابقه خیلی مهم برای ما است. من فکر می‌کنم آن بازی بازیکنان با یک انگیزه دیگری وارد زمین می‌شوند.
  هدر دادن موقعیت‌های گل توسط مهاجمانی مانند الحاجی و مرتضی تبریزی این انتقاد را مطرح کرده که ای‌کاش به‌جای صرف هزینه برای این بازیکنان پول آن را به تیام می‌دادند تا او را حفظ کنند. بازیکنی که از حداقل فرصت‌ها حداکثر استفاده را برای گلزنی می‌کرد. نظر خودتان در این مورد چیست؟
تیام به بهترین شکل ممکن در تیم ما جا افتاده بود. ما تیم خیلی خوب و کاملی داشتیم فقط یک مهاجم 6‌دانگ می‌خواستیم که با آمدن تیام کل مشکلات‌مان حل شد. هم برای او خوب بود هم برای تیم ما. حالا متاسفانه رفت و بازیکنان جدید هم که به‌جای او آمدند زمان می‌برد تا در تیم جا بیفتند.
   شرایط شما درحال حاضر مناسب است؟
فعلا نه. خودم هم از شرایطم زیاد راضی نیستم. خیلی باید بهتر از این ظاهر شوم. فکر می‌کنم در پست  دفاع راست خیلی راحت‌ترم. آنجا خیلی بهتر می‌توانم به تیم کمک کنم. حالا ببینیم در هفته‌های آینده چه می‌شود.
   گفته می‌شود السد یکی،‌دو بازیکن کلیدی خود را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. این موضوع در روند بازی شما تاثیر نمی‌گذارد؟
آنها تیم کاملی دارند. بازی با السد بازی خیلی مهمی برای ما است. همان‌طور که گفتم در آن بازی باید با یک انگیزه دیگری وارد زمین شویم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید