• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
شنبه 7 تیر 1399
کد مطلب : 103444
+
-

وریا غفوری: انتقادات فنی هواداران درست است

اخراج علی کریمی سختگیرانه بود

وریا غفوری: انتقادات فنی هواداران درست است

محمد زارعی

شروع دوباره لیگ برتر برای استقلالی‌ها با اتفاقات تلخی همراه بود؛ از شکست مقابل فولاد گرفته تا اخراج 2‌بازیکن و سرمربی تیم و مصدومیت ارسلان مطهری که هواداران را حسابی نگران کرده است. وریا غفوری که یکی از موافقان شروع لیگ بوده، پس از بازگشت به تهران گفت‌و‌گویی با همشهری ورزشی درخصوص اتفاقات بازی اهواز داشته است. جالب اینکه او اعتقاد دارد انتقادات فنی هواداران از تیم درست است اما به آنها اطمینان داده که در آینده این شکست را جبران خواهند کرد.
    از شروع دوباره لیگ برتر و بازی استقلال و فولاد شروع کنیم.
این بازی به‌دلیل دوری چند‌ماهه از فوتبال و شرایط موجود کیفیت لازم را نداشت.
  در مورد اتفاقات داوری چه نظری داری؟
فقط صحنه اول اخراج علی کریمی خیلی سختگیرانه بود، چراکه در ابتدا بازیکن فولاد خطا کرد. بعد از آن شاید داور می‌توانست با دادن یک کارت زرد شرایط را مدیریت کند تا در نهایت این اتفاق بد برای ما نیفتد.
  یعنی معتقدی علی کریمی نباید اخراج می‌شد؟
علی فقط می‌خواست خود را از دست بازیکن فولاد رها کند و نباید اخراج می‌شد. داور یا باید زودتر خطا می‌گرفت و یا دقت بیشتری می‌کرد چراکه علی کریمی با آرنج به بازیکن حریف ضربه نزد.
  درخصوص واکنش رسانه‌ها و هواداران به این شکست چه صحبتی داری؟
به‌هرحال همیشه صحبت زیاد است، به‌خصوص بعد از چنین شکستی که قابل پیش‌بینی نبود. البته هواداران حق دارند بهترین بازی‌ها را از تیم‌شان بخواهند و انتظار بهترین نتیجه را داشته باشند. انتقادات فنی آنها هم درست است و ما تلاش می‌کنیم هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل برسیم؛‌اگرچه نباید فراموش کنیم که شرایط این بازی واقعا خاص بود. ما پس از مدت‌ها در گرمای 40 تا 45درجه به میدان رفتیم و با اخراج 2‌بازیکن و سرمربی تیم شرایط نرمالی نداشتیم. هواداران مطمئن باشند ما این شکست را جبران می‌کنیم و بهترین نتایج را می‌گیریم.
   یکی از موافقان شروع دوباره لیگ برتر بودی. از شرایط بازی در دوران کرونا بیشتر صحبت می‌کنی؟
در سفر به اهواز فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشد اما در برگشت به تهران شرایط کاملا تغییر کرد و تمام مسائل رعایت شد. البته این را باید بگویم که در ورزشگاه همه‌چیز ایده‌آل بود. با وجود تمام این صحبت‌ها ما باید به این شرایط عادت کنیم و لیگ را ادامه دهیم.
   بازی این هفته با سایپا را چطور می‌بینی؟
خیلی خوشحالم بعد از مدت‌ها قرار است در ورزشگاه خانگی بازی کنیم؛ افسوس که هواداران نیستند. بازی سختی داریم اما باید هرطور شده 3 ‌امتیاز را بگیریم. امیدوارم کل بچه‌ها به این بازی برسند تا با قدرت به زمین برویم.
   درخصوص مصدومیت‌های پرتعداد بازیکنان استقلال هم صحبت می‌کنی؟ این موضوع هواداران را خیلی نگران کرده است.
این مصدومیت‌ها برای همه تیم‌ها هست و حتی در اروپا هم نمونه‌های آن را می‌بینیم. دلیل آن هم برمی‌گردد به وضعیتی که کرونا در کل جهان به‌وجود آورده است. به‌خاطر کرونا ماه‌ها بود بازیکنان تمرینات گروهی نداشتند. حالا هم هر کسی باید بیشتر از خودش مراقبت کند تا درصد مصدومیت‌ها پایین بیاید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید