• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
پنج شنبه 18 مرداد 1397
کد مطلب : 26377
+
-

پیشنهاد هفته

پیشنهاد هفته

فصل زیبا و داغ تابستان با کلی انرژی و وقت خالی به میانه رسیده است. پس بهتر است برنامه‌ای برای وقت‌های خالی خودمان داشته باشیم. می‌توانیم اوقات فراغتمان را با کلی سرگرمی‌های متنوع پرکنیم؛ از کتاب خواندن و فیلم دیدن گرفته تا گوش‌دادن به موسیقی و ورزش‌کردن... البته در این حین نمی‌توان از غذاها و خوراکی‌‌های خوشمزه غافل بود. از همین رو تصمیم داریم در این صفحه اطلاعاتی راجع به سرگرمی‌های آخر هفته‌ای، مکان‌های گردشگری،  خواص غذاها و نوشیدنی‌ها و ... در اختیارتان بگذاریم.

چی ببینیم؟
فیلم سینمایی «کاتیوشا»

ژانر کمدی، محصول سال 1396
کارگردان: علی عطشانی
نویسنـده: مهـدی علی‌میرزایی و علی عطشانی، براساس طرحی از محراب قاسمخانی
تهیه کننده: علی عطشانی
بازیگران: هادی حجازی‌فر، احمد مهرانفر، لیلا اوتادی، میترا حجار، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع، خشایار راد، میترا دهقانی، مریم سعیدی، امید منصورفلاح، رادمهر روحانی، سحر خزائیلی، آیلار توکلی، پرهام کریمی، داریوش آقایی، علی محمودی، فاطمه مرتاضی، بیتا عطشانی، غزل یگانگی، المیرا صادق‌پور و آرتین حیدری
سینماها: پردیس سینمایی زندگی، پردیس سینمایی کورش، پردیس سینما آزادی، پردیس سینمایی باغ کتاب، پردیس سینمایی ملت، پردیس سینمایی چارسو، پردیس سینمایی مگامال، پردیس سینمایی شهرک، پردیس سینمایی ارگ، پردیس سینمایی هروی سنتر، سینما اریکه ایرانیان، سینما ماندانا، سینما جوان، سینما ایران، موزه‌سینما، سینما سروش، سینما بهمن، سینما شکوفه، پردیس سینمایی تماشا، پردیس کیان، سینما گالری سمرقند، سینما پردیس راگا، سینما شاهد، سینما سپیده، سینما فردوسی، سینما دهکده المپیک، فرهنگسرای اشراق، سینما مرکزی 4، 5، سینما پردیس رازی 



چی بخوریم؟

کاسنی

کاسنی گیاهی ساقه‌دار است که فواید بسیاری برای سلامتی دارد.مصرف این عضو از خانواده عرقیات، در فصل تابستان به‌دلیل گرمای هوا، توصیه می‌شود. علاوه بر این، خواص دیگری هم دارد. کاسنی تب‌بر است، کلسترول خون را پایین می‌آورد و به تقویت پوست کمک می‌کند. بعضی از عطاری‌ها به شما توصیه می‌کنند تا برای رفع گرمازدگی عر‌ق کاسنی و شاتره را با هم ترکیب کنید و قبل از غذا یک استکان بخورید.

بهار نارنج

این گیاه همان شکوفه درخت نارنج است. بهارنارنج خواص دارویی فراوانی دارد و احساس آرامش یکی از مهم‌ترین خاصیت‌های این گیاه است. از عرقیات خوش خوراک است و با نبات هم خوشمزه می‌شود. عرق بهارنارنج به تقویت اعصاب شما کمک می‌کند تا در زندگی آرامش بیشتری داشته باشید. اگر شب‌ها فکر و خیال به سراغتان می‌آید و خواب راحتی ندارید عرق بهار نارنج را امتحان کنید؛ چون در درمان بی‌خوابی نقش مؤثری دارد.



چی بشنویم؟

«‌ای وای»
بابک جهانبخش
ترانه سرا: محسن شیرالی
آهنگساز: بابک جهانبخش
تنظیم: معین راهب

«خوشبختی»
سامان جلیلی
ترانه‌سرا: مهرزاد امیرخانی
آهنگساز: سامان جلیلی
تنظیم: مصطفی مومنی

« ناب»
نوید یحیایی
ترانه سرا: نوید یحیایی
آهنگساز: نوید یحیایی
تنظیم: حسین زاهدی



چی بخوانیم؟

حکایت دولت و فرزانگی
این کتاب حکایت دولت و فرزانگی است که رموز ذهن نیمه‌هشیار را به لطیف‌ترین شکل ممکن در قالب داستان بیان می‌کند و دگرگونی‌های مثبت فراوانی را در زندگی می‌آفریند.
نویسنده: مارک فیشر
مترجم: گیتی خوشدل
نشر: قطره


چگونه با هرکسی صحبت کنیم
این کتاب معرف راهکارهای ساده برای رسیدن به موفقیت بزرگ در روابط است.کسی به تنهایی به اوج نمی‌رسد. آنها که به‌نظر می‌رسد به همه خواسته‌هایشان رسیده‌اند، کسانی هستند که طی سالیان متمادی دل و ذهن صدها نفر را به‌دست آورده‌اند تا به آنها در همه فعالیت‌های خود کمک کنند.
نویسنده: لیل لوندز
مترجم: مهدی قراچه‌داغی
نشر: ذهن‌آویز



کجا بگردیم؟

موزه آبگینه
این مجموعه، موزه تخصصی شیشه و سفال است. قدیمی‌‌ترین شیشه‌ها، لوله‌هایی شیشه‌ای به نام سیلندر شیشه است که از معبد چغازنبیل کشف شده‌است و مربوط به هزاره دوم قبل از میلاد است. شیشه‌ها و سفال‌های طبقه اول نیز مربوط به دوره‌های پیش از تاریخ است که قدیمی‌ترین سفال دست‌ساز از دوران اشکانی است. این موزه دارای تالارهای مختلفی مانند تالار صدف، تالار زرین و تالار لاجورد است که مجموعه‌ای از ظروف تاریخی با نقش و نگارهای هنری را در خود جای داده.

نمایشگاه گروهی هنرمندان 100هنر(فصل ششم)
«نــقـاشی، عــکـاسی، نـقاشیـخط»
 قابل توجه هنرمندان و هـنـردوسـتـان، ایـن نـمـایـشگاه شنبه 12مردادماه آغاز شده‌است و تا 25مـردادمـاه دایر خواهد بود. علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه مــی‌تـوانــنـد از ساعت13-‌9و 19‌- 14به آدرس شهرک غرب، خیابان ایرانشهر شمالی، فرهنگسرای ابن‌سینا، مراجعه کنند.



چی بازی کنیم؟


بازی استراتژی جذاب و هیجان انگیز
بازی Iron Marines یکی از بهترین‌های ۲۰۱۷ است که در سبک استراتژی قصد دارد دنیایی متفاوت و جدید را به تصویر بکشد و اگر به محیط‌ها و طراحی‌های بازی نگاه کنیم، می‌بینیم که تیم سازنده به خوبی هرچه تمام‌تر این کار را انجام داده است. در این بازی استراتژی باید از منابع انسانی روی سیاره‌های مختلف محافظت کنید تا از نابودی توسط بیگانگان در امان بمانند. نکته جالب بازی اندروید و آیفون Iron Marines، دشمنان هستند؛ بیگانگانی که در انواع و اقسام مختلف در بازی حضور دارند و هرچه جلوتر بروید، از قدرت بالایی برخوردار خواهند شد و حسابی روی اعصابتان می‌روند؛ از این‌رو با اثری طرف هستیم که استراتژی جنگی، مهم‌ترین ویژگی آن است و اگر یک تاکتیک خوب برای حمله کردن نداشته باشید، به هیچ‌وجه نمی‌توانید موفق عمل کنید. البته این گفته بدین معنا نیست که فقط یک روش و تاکتیک، جوابگوی موفقیت در مراحل است بلکه هر مرحله روش مبارزه‌ای خودش را دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید