• دو شنبه 1 آبان 1402
  • الإثْنَيْن 8 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Oct 23

مأموریت جدید سفر‌چین: اتوبوس برقی

روز گذشته هیأت اعزامی مدیران شهری به چین از کارخانه تولید اتوبوس برقی و نسل جدید تراموا بازدید کردند
یکشنبه هفته گذشته، مدیران شهری، تهران را به مقصد پکن ترک کردند تا برای بهبود وضعیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت گام‌های اساسی و جدیدی بردارند.

6میلیون ایرانی آماده مبارزه

حملات گسترده و ضدانسانی رژیم صهیونیستی به نوار غزه درحالی وارد سومین هفته خود شده که مردم سراسر ایران ‌اسلامی طی روزهای گذشته به ‌شکل‌های گوناگون همبستگی خود را با مردم فلسطین و رزمندگان جبهه‌ مقاومت در سرزمین‌های اشغالی نشان داده و اعلام کرده‌اند آماده حمایت از غزه مظلوم هستند.

اقدامات ارزشمند برای توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی

مسئله اصلی امروز ما در شهر تهران، موضوع حمل‌ونقل عمومی است. یکی از خواسته‌ها و نیازهای جدی مردم تهران هم در دوره قبل و هم در دوره فعلی، براساس نظرسنجی‌ها پس از آلودگی هوا، موضوع حمل‌ونقل است.

عوارض مرگبار یک داروی پرفروش

طبق گزارش جامعه پزشکی آمار مصرف خودسرانه دارو در ایران بالاست، اما این رقم در داروهای تقویتی ازجمله آمپول‌های نوروبیون قابل‌توجه‌تر است.

براندازی در پوشش خبرنگاری

دستگیر شده در جریان اغتشاشات پاییز1401صادر شد؛ احکامی که نشان می‌دهد برخلاف فضاسازی‌های انجام شده طی ماه‌های گذشته در این زمینه، اتهام «همکاری با دولت آمریکا» برای هر دو متهم در دادگاه محرز شده‌است.

درخشش در فضا با «هدهد» و «کوثر»

2 ماهواره خصوصی ایرانی به‌زودی به فضا پرتاب می‌شوند. شرکت دانش‌بنیان خصوصی سازنده ماهواره‌های «هدهد» و «کوثر» درحال انجام تست‌های نهایی است تا در آینده‌ای نزدیک این ماهواره‌ها که یکی سنجشی و دیگری اینترنت اشیاست را به مدار بفرستد.