02
دو شنبه 1 آبان 1402
شماره 8919
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

براندازی در پوشش خبرنگاری

بررسی‌ها از همکاری الهه محمدی و نیلوفر حامدی در پروژه ضدامنیتی «سازمان اتحاد برای ایران»حکایت دارد
گزارش 2
دستگیر شده در جریان اغتشاشات پاییز1401صادر شد؛ احکامی که نشان می‌دهد برخلاف فضاسازی‌های انجام شده طی ماه‌های گذشته در این زمینه، اتهام «همکاری با دولت آمریکا» برای هر دو متهم در دادگاه محرز شده‌است.
ویژه
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: با ثبت‌نام 2 هزار و 633 داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در چهارمین روز نام‌نویسی، شمار ثبت‌نام‌کنندگان به 6 هزار و 542نفر رسید.
رئیس‌جمهور در جلسه شورای‌عالی حج «مردمی‌سازی عملیات زیارت» را مهم‌ترین ماموریت دستگاه‌های مسئول خواند.
حسین امیرعبداللهیان در دیدار با نالدی پاندور، وزیر امور خارجه آفریقای‌جنوبی از سفر آتی رئیس‌جمهور ایران به آفریقای‌جنوبی خبرداد.

6میلیون ایرانی آماده مبارزه

براساس آخرین آمارها بیش‌از 6میلیون نفر از مردم ایران برای اعزام به سرزمین‌های اشغالی ثبت‌نام کرده‌اند
گزارش
حملات گسترده و ضدانسانی رژیم صهیونیستی به نوار غزه درحالی وارد سومین هفته خود شده که مردم سراسر ایران ‌اسلامی طی روزهای گذشته به ‌شکل‌های گوناگون همبستگی خود را با مردم فلسطین و رزمندگان جبهه‌ مقاومت در سرزمین‌های اشغالی نشان داده و اعلام کرده‌اند آماده حمایت از غزه مظلوم هستند.
«رسول»؛ تازه‌ترین دستاورد ‌پدافند هوایی

«رسول»؛ تازه‌ترین دستاورد ‌پدافند هوایی

طرح پهپادی «رسول» تحول نوینی در «پدافند هوایی بدون‌سرنشین» در سطح جهان به‌ حساب می‌آید
طرح پهپادی «رسول» تازه‌ترین دستاورد ارتش در حوزه پدافند هوایی به‌ حساب می‌آید که دیروز یکشنبه طی مراسمی در دانشگاه خاتم الانبیا ص ارتش از طراحان آن تجلیل و جزئیات تازه‌ای از آن رونمایی شد.
کاهش 3ماهه خدمت‌سربازی
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با پیشنهاد ستادکل نیروهای مسلح و تصویب فرمانده معظم کل قوا، مدت خدمت دوره ضرورت سربازان حین خدمت و مشمولانی که از این پس به خدمت اعزام می‌شوند، 3ماه کاهش یافت.
انجام دیدارهای مردمی از رویکردهای اساسی در دستگاه قضایی است. براین اساس سیدعلی‌اصغر رفاهی، مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه اعلام‌کرد در شهریورماه گذشته ۲۰۵هزارو۷۴۳ ملاقات مردمی ازسوی مقام‌های قضایی سراسرکشور انجام شده‌ است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در حکمی «مصطفی زمانیان» را به ریاست مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌‌جمهوری منصوب کرد.