12
دو شنبه 1 آبان 1402
شماره 8919
تماشاگر 4
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در شهرآورد این هفته لندن باز هم داوری به زیان آرسنال بود. هفته پیش کواچیچ از منچسترسیتی باید 2بار اخراج می‌شد و این اتفاق رخ نداد و این هفته هم کول پالمر که از سیتی خریداری شده، باید همان اوایل مسابقه کارت قرمز مستقیم می‌گرفت اما داور و VAR دخالتی نکردند و همان بازیکن گل اول چلسی را از روی نقطه پنالتی زد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌ول 8919
به دیدار لیورپول و اورتون شهرآورد دوستانه گفته می‌شود، چون فاصله ورزشگاه‌های 2‌باشگاه بسیار اندک است و در هر خانواده‌ای در بندر لیورپول، یکی از این دو تیم هوادار دارند.

قاتل زیبا

سامان قدوس با سوپرگلش به برنلی دوباره سر زبان‌ها افتاد؛ شرایط او در رده ملی و باشگاهی بهتر شده است
در شبی که فوتبال جزیره خیره به دربی لندن بین آرسنال و چلسی بود، اتفاق غیرمنتظره برای ایرانی‌ها در ورزشگاهی دیگر رخ داد؛ جایی که سامان قدوس در آخرین دقایق بازی با برنلی و در شرایطی که تیمش با 2گل جلو بود برای برنتفورد به زمین آمد.
PDF تماشاگر 4
کوتاه تماشاگر 4
بازی سویا و رئال‌مادرید به چند دلیل خاص بود؛ نخستین تساوی این فصل رئال، نخستین رویارویی با سرخیو راموس پس از 16سال، درگیری راموس و رودیگر، پنالتی و گل نادیده گرفته شده رئال توسط داور و باز هم توهین نژادپرستانه به وینیسیوس.