• پنج شنبه 13 بهمن 1401
  • الْخَمِيس 11 رجب 1444
  • 2023 Feb 02

لرزه های قوی روی موج مجازی

همزمانی پس‌لرزه‌ها با شایعه‌های فضای مجازی موجب شده است برخی از زلزله‌زدگان که در کمپ‌ها ساکن شده‌اند زمزمه کوچ چندماهه را به میان آورند
پس‌لرزه‌ها ادامه دارد، گاهی شدیدتر و گاهی احساس نمی‌شود، همانطور که پس‌لرزه‌های شایعه‌های تلگرامی امان مردم و امدادگران را بریده.
مهدی مرادنیا و همسرش بعد از 2دختر اخیرا صاحب 4قلو شده‌اند

فرشته‌های دوست‌داشتنی

پای صحبت پدر و مادرهای جوان که بنشینید، از سختی‌های فرزنددار شدن می‌گویند؛ از نگرانی‌هایی که برای تامین نیازهای فرزندشان دارند و دغدغه‌هایشان برای آینده آنها.

2 جمله ساده امام و همه انقلاب

2تعبیر ساده از حضرت امام در 12 بهمن ماه‌57 ثبت شده است که زیربنای همه انقلاب اسلامی است. یکم. حماسی ترین جمله امام در 12 بهمن ماه این بود:«من به پشتوانه این ملت بر دهن این دولت می‌زنم...»

کنگره زنان تأثیرگذار در سطح مواجهه تمدنی

در چند روز اخیر برخی دوستان رسانه‌ای و کنشگران حوزه زنان، به نقد و بررسی کنگره نان تأثیرگذار پرداختند. برخی فعالان جبهه انقلاب معتقد بودند برگزاری کنگره با ضعف‌های اجرایی همراه بود و در بعد رسانه‌ای هم مهندسی پیام و برنامه انتشار درستی نداشت.

آمدن بهروز افخمی از خوش‌شانسی ما بود

گفت‌وگو با سیدعماد حسینی، کارگردان فیلم «استاد»
«استاد»، نخستین ساخته سیدعماد حسینی، با نگاهی به نمایشنامه «اولئانا»، نوشته دیوید ممت ساخته شده است. این نمایشنامه دوپرسوناژه درباره دانشجوی دختری به نام «کارول» است که استاد مردش به نام «جان» را به تعرض متهم می‌کند.

خبرسازی وارونه از مصوبه خروج زنان از کشور

صحن و سرای مجلس این هفته را با تکذیب و اصلاحیه نادر طرح‌ها و امضاهای حاشیه‌ساز برخی نمایندگان پای موضوعاتی همچون «الزام اجازه شوهر برای خروج زنان از کشور» یا «مجازات اظهارنظر افراد مشهور پیش از مقامات رسمی» پشت سر گذاشت. دامنه انعکاس برخی از این طرح‌ها منجر به مناقشات گسترده در شبکه‌های اجتماعی و نقد یکسره مجلس شد .

یک روز ولنتاین و هالووین، یک روز عقد آریایی

چند سالی‌ است از تب و تابِ رواج پدیده اجتماعی عقد آریایی می‌گذرد؛ تب و تاب خوانش سوگندنامه‌ای بلندبالا و خوش‌آهنگ در میان انجمن یا همان مهمانان از سوی آقای داماد یا «نوشاد» و عروس خانم یا «اوروس».

مسابقه برهنگی با نام دختر شایسته

از آنجایی که بنیان‌های ایدئولوژیک دولت پهلوی را عناصری چون سکولاریسم، غرب گرایی و ناسیونالیسم شاهنشاهی تشکیل می‌داد، سیاست نوسازی دولت پهلوی متاثر از دیدگاهی بود که نوسازی فرهنگی را ملازم و حتی مقدمه هرگونه نوسازی اقتصادی و اجتماعی می‌دانست .

جزئیات و شرایط خرید و فروش متری مسکن توسط شهرداری تهران

ایران را بدون اخبار جعلی باید شناخت