09
پنج شنبه 13 بهمن 1401
شماره 8706
روز هفتم
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فرشته‌ها هم می‌توانند مرد باشند

یادداشت
دلم هوایت را می‌کند؛ وقت‌هایی که روحم درد دارد و قلبم می‌شکند به‌دنبال شانه‌هایت می‌گردم و در پی آغوشت و برای رسیدن به آرامش. پدر؛ تو تکیه‌گاهی که جهنم‌های پیچ و تاب زندگی را برای فرزندان و همسرت دلپذیرتر می‌کنی اما بهشت زیر پایت نیست و سودای آن را هم در سر نمی‌پرورانی.
ویژه
به همه آنها که به یک علم، هنر، پیشه و فعالیت ویژه جان بخشیده‌اند، در افکار عمومی و نگاه صاحب‌نظران، لقب پدر داده شده .
بی‌تردید هنوز بسیاری از ما ایران‌گردی به‌معنای واقعی نداشته‌ و درصد ناچیزی، ثروت این سرزمین پهناور را از نزدیک مشاهده و زیست در آنجا را تجربه کرده‌ایم.
پیش از آنکه در قامت سفیر بولیوی ظاهر شود، جامعه‌شناس بوده و با دانش عمیقی از فرهنگ، مذهب و آداب و رسوم اقوام کشورمان به ایران آمده است.
روز پدر که از راه می‌رسد، تمام پدران چشم به راه فرزندانشان هستند تا کنارشان بروند و آنها را در آغوش بگیرند و به جشن گل و شیرینی و بوسه ببرند.
برخی از بزرگان، فوتبال ایران را با عنوان‌های اغراق‌آمیز می‌شناسند، اما «منصور پورحیدری» است که به‌طور شگفت‌انگیزی عمر و زندگی‌اش را وقف استقلال کرد.
مهدی مرادنیا و همسرش بعد از 2دختر اخیرا صاحب 4قلو شده‌اند

فرشته‌های دوست‌داشتنی

خانواده مرادنیا در خانه‌ای کوچک‌تر از 40متر مستأجرند و چشم امیدشان اول به خدا و بعد دریافت حمایت‌‌ برای بچه‌هاست
پای صحبت پدر و مادرهای جوان که بنشینید، از سختی‌های فرزنددار شدن می‌گویند؛ از نگرانی‌هایی که برای تامین نیازهای فرزندشان دارند و دغدغه‌هایشان برای آینده آنها.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
از زمانی که سنگ بنای تشکیلات ورزشی در کشورمان گذاشته شد، تا‌کنون ورزشکاران بسیاری برای ترویج و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در ایران کوشیده‌اند و خدمات برخی از آنها فراتر از تلاش‌های فردی برای کسب موفقیت‌های تازه برای این سرزمین بوده است.
در دوران دفاع‌مقدس و جنگ تحمیلی هشت ساله، پدران و فرزندان بسیاری دوشادوش هم قدم در میدان رزم گذاشتند.