04
پنج شنبه 13 بهمن 1401
شماره 8706
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هشدار بنزینی وزیر نفت

چهره روز
جواد اوجی، وزیر نفت درباره احتمال واردات بنزین در‌ماه آینده گفت: امیدواریم با همکاری‌ای که مردم دارند و تدابیر دولت مجبور نشویم بنزین وارد کنیم.
ویژه
خبر: براساس آمار رسمی که مقامات ترکیه اعلام کرده‌اند، ایرانی‌ها در رتبه پنجم پرترددترین مسافران خارجی به ترکیه قرار گرفته‌اند و سهم مهمی در افزایش درآمدهای گردشگری این کشور در سال 2022داشته‌اند.
بانک
اگر خانه شما را بانکی مصادره کرده، حالا می‌توانید بدهی‌تان را بپردازید و خانه‌تان را پس بگیرید؛ به شرط اینکه ارزش روز خانه‌تان حداکثر 10میلیارد تومان باشد و خانه‌تان را شخص دیگری از بانک نخریده باشد.

30هزار خودروی مناطق آزاد پلاک ملی می‌گیرند

وزیر صنعت از راهکار تازه دولت برای کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو رونمایی کرد
خودرو
وزیر صنعت از تدوین طرحی در هیأت دولت خبر داد که براساس آن قرار است خودرو‌هایی که در مناطق آزاد تردد می‌کنند، اجازه ورود و شماره‌گذاری در کل کشور را داشته باشند.

خرید کالاهای اساسی از فجر تا فطر پرتخفیف شد

در طرح فجر تا فطر از 12بهمن امسال تا 2اردیبهشت سال آینده، 34قلم کالای اساسی پرمصرف خانوار با 10تا 25درصد تخفیف فروخته می‌شود
طرح «فجر تا فطر» از دهه فجر امسال تا عید فطر سال آینده 12بهمن 1401تا 2اردیبهشت 1402 با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور اجرا می‌شود و 34قلم کالای اساسی مورد نیاز خانوار با تخفیف 10تا 25درصد فروخته خواهد شد.
ورود 2قطار جدید به شرکت ریلی نورالرضا در دهه فجر
ورود 2قطار جدید به شرکت ریلی نورالرضا در دهه فجر
مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی نورالرضا، از ورود ۲ رام قطار جدید 5ستاره به ناوگان حمل‌ونقل ریلی شرکت قطارهای 5ستاره نور مصادف با ایام دهه فجر خبر داد.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
همزمان با کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین میوه و تره‌بار، قیمت مرغ قطعه‌بندی شده افزایش یافت.
مشاهدات میدانی حاکی از افزایش حداقل 15درصدی قیمت انواع برنج ایرانی است.