• سه شنبه 15 مهر 1399
  • الثُّلاثَاء 18 صفر 1442
  • 2020 Oct 06

نشانی: تهران، میدان‌آزادی

خرده‌روایت‌هایی از ترین‌های پایتخت از نخستین مجموعه ورزشی تا مرتفع‌ترین برج غیرمسکونی و موارد دیگر
تهران «ترین»‌های بسیاری دارد؛ شهر سیالی که بلندترین خیابان خاورمیانه، بزرگ‌ترین الماس صورتی دنیا، مدرن‌ترین پاساژ‌های ایران، مرتفع‌ترین برج غیرمسکونی کشور و هزار و یک مکان و زمان و اتفاق خاص را در دل خود جای داده است؛ پایتختی که همه با تمام گلایه‌هایی که از ‌آن دارند در نهایت دوستش دارند؛ حداکثر مثل فرزندی که از او دلخوریم اما دوستش داریم و نمی‌توانیم از او صرف‌نظر کنیم.

جم در التهاب

بیش از 4 سال است که دوستداران استاد محمدرضا شجریان نگران سلامت او هستند، اما 8‌ماه اخیر ماه‌های ملتهبی برای دوستداران استادبزرگ آواز ایران بوده است.

یک پیشنهاد درمورد خانه‌ تهران

تهران پایتخت و مهم‌ترین شهر ایران از جهت علم، فرهنگ، هنر و سیاست است.

ضرورت تجمیع قانونگذاری

بحث درباره تجمیع قانونگذاری در ایران که تعبیر یک‌کاسه شدن نهادهای تقنینی درباره آن صدق می‌کند، پایان‌ناپذیر است و همواره یکی از دغدغه‌های طیف وسیعی از نمایندگان در ادوار مختلف مجلس بوده است.

روستا هنوز زیباست

هر کدام‌ از ما روزهایی را داشته‌ایم که از قیل و قال زندگی شهر و هیاهوی خیابان‌های یک‌دم شلوغ و همه آنچه زندگی شهری نام دارد، خسته شده باشیم و هوس کنیم به یک روستای زیبا و خوش آب و هوا برویم و مدتی آنجا بیاساییم؛ چه روزهای آرامی. اما شهرنشینان زیبایی‌های روستا را در فصلی خاص می‌بینند و عموما از مشکلات روستانشینان خبر ندارند.

دوراهی خانه‌های 25متری

طرح ساخت خانه‌های کوچک‌اندازه بین 25تا 40مترمربع، که از سال گذشته در هیأت دولت مطرح شد و مدیریت شهری به‌عنوان تسهیلگر از طرح حمایت کرد، به مراحل اجرایی خود نزدیک‌تر شده است.

هم پیمان با قایقران‌ها‌

لیلی خرسند| سکوت آزاردهنده‌ای است. عادت نداریم ورزشگاه آزادی را اینطور خلوت ببینیم؛ چند نگهبان و کارمندی که به اجبار سرکارشان حاضر شده‌اند تنها کسانی‌اند که در ورودی ورزشگاه می‌شود دید.

تشدید خشونت علیه کادر درمان

خطر قانونگذاری پشت درهای بسته

نجات از طناب دار با کمک ورزشکاران و خیران