• یکشنبه 14 اردیبهشت 1399
  • الأحَد 10 رمضان 1441
  • 2020 May 03

حتماً ماسک بزنید

گزارش میدانی خبرنگار همشهری از نخستین روز اجباری‌شدن استفاده از ماسک در مترو؛ از عرضه ماسک ارزان تا سختگیری‌ها و چشم‌پوشی‌ها
پیش از ظهر دیروز در نخستین روز اجباری‌کردن استفاده از ماسک در مترو، ورودی غربی ایستگاه مترو واقع در میدانگاه هفت‌تیر خلوت است.

سینما ماشین: نیم‌قرن بعد

درایوین سینما Drive-in Cinema تجربه تماشای تصاویر متحرک با مَرکَب متحرک است که در سال‌های پس از پایان جنگ جهانی دوم به‌دنبال افزایش تمایل به مالکیت خودروی شخصی، رشد جمعیت حومه شهرها و روستاها و پایان جیره‌بندی سوخت در آمریکا رونق گرفت.

سهامداری 70درصدی برخصلت‌ ایرانیان چه اثری می‌گذارد؟

ظرف ماه‌های آینده با آزادسازی سهام عدالت و عرضه صندوق‌های سرمایه‌گذاری دولتی در بازار سرمایه، ایران، از لحاظ نسبت تعداد سهامداران، به کل جمعیت، به بزرگ‌ترین جامعه سهامدار در جهان تبدیل می‌شود.

سیاستگذاری برای افزایش ضریب تحقق بودجه

تحقق بودجه ارتباط مستقیمی با تحقق وعده‌ها و فعالیت‌های مورد نظر برای اجرا در یک سال دارد.

بازار انرژی کشورهای همسایه از دست نرود

یکی از تفاوت‌های جامعه‌های هوشمند با جامعه‌های معمولی‌تر این است که جامعه‌های هوشمند از دارایی و ثروت‌های طبیعی خود در بهترین زمان و با کارآمدترین روش‌ها وراهبردها  پیش از آنکه   بی‌فایده شوند، استفاده می‌کنند.

به‌دنبال درآمدزایی آسیب‌زا برای شهر نیستیم

شهردار تهران در گفت‌وگو با فعالان اقتصادی و کارآفرینان راه‌های ایجاد درآمد برای شهر را بررسی و تأکید کرد به هر قیمتی نباید برای شهرداری درآمد کسب کرد.

در مسیر بحران‌های سخت

زیر پوست جامعه خبرهایی است. هر روز که می‌گذرد با وقوع بحران‌های مختلف این بستر دچار تنش و التهاباتی می‌شود.
موسویان در گفت و‌گو‌ با همشهری مطرح کرد

طرح ۴ماده‌ای برای مقابله با اقدامات آمریکا

عضو اسبق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با اشاره به طرح آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران که براساس برجام و قطعنامه 2231شورای امنیت قرار است آبان‌ماه امسال برچیده شوند بر این باور است که ایران یا نباید دم از عکس‌العمل‌های شدید بزند یا باید به آنچه می‌گوید عمل کند؛ سیدحسین موسویان در عین حال پیشنهاد داده درصورت تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران، طرحی 4مرحله‌ای توسط ایران اجرا شود که گام نهایی آن گفت‌وگو با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا خواهد بود.

اجرای طرح هوشمند پارک حاشیه‌ای از خردادماه